generated by sloganizer.net

26. helmikuuta 2011

Jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön


Kohta helmikuu vaihtuu maaliskuuksi ja tässä on sellaiset kolme kuukautta aikaa saattaa itsensä kesäkuntoon. Kesäkunto on tietysti suhteellinen käsite. Oma tavoitteeni on päästä sellaisen normi norpan kuntoon, kun tällä hetkellä olen lähinnä mursukunnossa. Rantakunnossahan ne hylkeetkin ovat, vai mitä? Vähemmillä viiksillä tosin ajattelin.

Aikomukseni ei ole tehdä tästä mitään laihdutusblogia, mutta ajattelin, että jos hommasta tekee julkisen ja välillä jopa raportoi tilanteen etenemisestä (tai takanamisesta), niin projekti olisi vaikeampi lakaista maton alle. Tai sitten ei. Mitään lähtö- ja lopputilanteita en aio kyllä teille kertoa, koska hei, jotain rajaa...

Pystyn aloittamaan tämän projektini tosin vasta ensi kuun alusta. Su-ma välisenä yönä tulee Oscar-gaala ja ajattelin pitää omat yhden hengen Oscar-valvojaiseni. Ja Oscar-valvojaisissa on pakko olla tarjolla kaiken maailman herkkua ja naposteltavaa, että pysyy hereillä. Eikä kyllä sittenkään pysy.

10 kommenttia:

Henu kirjoitti...

Onnea projektiin! Itselläni on samanlainen käynnissä, mutta valitettavasti melkoista tuskaa tuottaa välillä... Pidetään siis yhdessä mieli korkealla ja volyymit täysillä! :D

Riikka kirjoitti...

takanaminen on jotain maailman paras sana (ja tämä lause on suomea). voisit toki laittaa itsestäs ennen ja jälkeen -kuvat, mielellään alusvaatteisillaan ja naaman kanssa, niin voidaan sitten joukolla arvostella sun etenemistä (/takanamista!) (nyt tuli mieleen, että ite oisin sanonut takeneminen, onkohan tää joku murrejuttu?). siinä olis kannustinta. eiku, tsemppiä. ite oon vasta 1v2kk harrastanut samaa projektia - ja tulin just pitsalta ja kokikselta... eli vedä vähän paremmin ku mä :)

Tiina kirjoitti...

Henu, kiitos, sullekin onnea projektiin! Katotaan mitä tästä nyt tulee... :D

Riikka, no nyt kun sanoit, niin takeneminen olis ehkä loogisempi. Etu --> eteneminen, taka --> takeneminen.
Mä luulen, että mäkin tulen tulemaan pizzalta ja kokikselta aika onta kertaa tässä muutaman kerran aikana. :D Mutta jos nyt pyrkisi kuitenkin vähentämään herkkuja ja sokeria ja sellaisia.
Toi kuvaideasi oli kyllä aivan paras.

Kirsikka kirjoitti...

Minä oon ottanut tämmösen lempeän lähestymistavan norppakuntoon pääsemisessä. Aloitin puolihuomaamattomasti tuossa joku aika sitten karkkipäiväsysteemin ja ihme ja kumma, olen melkein siinä onnistunut pysymäänkin. Muutamaa penkkarikarkkia ja vastaavaa ei vielä voi sortumiseksi laskea. Sitten joskus myöhemmin voisi ehkä laajentaa projektia. Jos kehtaa. En kyllä ehkä kehtaa.

Dårka™ kirjoitti...

Mäpä en olekaan syönyt tänä vuonna kuin 2 pizzaa. Ha! Ei vaan maistu. Mutta musta tuleekin sitten Pohjolan Vaalea Adonis kun jatkan tätä linjaa. Yleensä ottaen mä en tajua, miksi jotkut naiset laihduttavat koska päällisin puolin ei näyttäisi olevan tarvetta. Kaupan päälle tulee vielä alhaisesta verensokerista johtuva krooninen kiukku. Mun mielestä naiset saa olla ihan vapaasti vähän muhkumpia.

Kostox otan Dr Pepperiä.

Tiina kirjoitti...

Kirsikka, mä luulen kanssa, että mikään totaalikieltäytyminen ei toimi mun kohdallani. Jos en saa syödä jotain, kuten vaikka karkkia, ollenkaan, niin sittenhän sitä vasta rupee tekemäänkin mieli! Eli karkkipäivä tms. tsydeemi olis ihan jees.

Dårka, sähän olet jo Pohjolan Vaalea Adonis, älä yritä.
Joo, en mäkään tajua sellasia naisia. Mulla ei ikinä olis tahdonlujuutta kärsiä kroonisesta kiukusta.
Mä otan kostox punaviiniä.

Ofelia kirjoitti...

Mä voin osallistua norppaprojektiin! Saat vertaistukee... =) Se klassiset viis kiloa vois lähteä, kiitos. Mut tänäänkin vedin hamppisaterian ja kotona on pari kiloa suklaata, niin voipi kestää ennen kuin minä olen kesäkunnossa. Tulee jo seuraava kuura maahan kun minä olen onnistunut! Voitais molemmat laittaa ne alusvaatteisillaan-kuvat sit blogiin, eiks je. =D

Dårka™ kirjoitti...

Lukekaa päivän lehdistä Tuksun kaikkein kauneimmasta päivästä ja ette syö viikkoon. Siinä oli laihdutusvinkki, mutta vakavasti puhuen, miten Tuksun ja kaiken Tuksuun liittyvän saa pois mun internetsistä?

Juhani K kirjoitti...

Dårka, you asked so you shall receive. http://www.youtube.com/watch?v=P-YTnYEL6_A

Tiina, sun pitää ehdotomasti hommata personal trainer, ehkä kaksi, tai ainakin yksi jenkeistä. Se Applehan sulla jo onkin, se on paras. :D

Johanna on varmaan niitä ihmisiä jotka ymmärtäis "takanamisen" aivan väärin.

anu kirjoitti...

Intressantti projekti blogiin, ja tosiaan ei ne kuvat nyt varmaan ookkaan näin lukijan kannalta se homma suola, vaan tietty se psykologinen puoli, elikkäs tilitys siitä kuinka kaikki on ihan parsiistä, ja koko maailma saa pitää tunkkinsa ihan just kohta ;)