generated by sloganizer.net

4. tammikuuta 2012

Raivo härkä, höyryää sun pää

Aamulehti on aloittanut vuoden 2012 ihan raivokkaasti. Raivostuttaa niin maan perusteellisesti! Kaikki!!!






Sitä paitsi ei kai tuo jälkimmäinen mikään "ilmiö" ole, vaan ihan laki, joka pakottaa ihmiset kyselemään tupakoitaan.


6 kommenttia:

Puhalluskukkatyttö kirjoitti...

Onpa muuten vaivalloiseksi tehty, nyt kun luin ton jutun!

"Kassamyyjä Taure selittää Annelille, ettei hän voi auttaa asiakasta muuten kuin tarjoamalla luetteloa myytävien tupakkatuotteiden nimistä. Hän ei voi esimerkiksi vastata asiakkaan kysymykseen, minkä numeron takana on punaista Marlboroa, jota Anneli haluaisi.

Asiakkaan pitäisi tietää tuotteen virallinen nimi, Marlboro Full Flavor. Tätä virallista nimeä Taure ei voi asiakkaalleen paljastaa."

Asiakas tietää mitä haluaa ja myyjä tietäis missä se on, mut jos asiakas ei tiedä mikä se ihan oikea nimi on, niin ei voi mitään. Vaikka ei tällasta savutonta ihmistä moiset lait haittaa, niin sanonpa silti, että melko naurettavaa touhua!

Tiina kirjoitti...

Joo, on aika haastavaa. Ajattele, jos viinipullot myytäisiin samalla tavalla Alkossa! :D

Anonyymi kirjoitti...

FYI! Amurinleopardi oli kuulemma eilen saanut ns. kyytiä eli kohta puoliin voidaan saada taas pikkuleopardeja kameraan.

Tiina kirjoitti...

Hei, kiitos tiedosta!
Mietinkin tässä viime viikonloppuna, että onko ne emo ja pentu erotettu toisistaan, kun jälkimmäistä ei näkynyt kameran kuvissa. Eli ilmeisesti on. Jäämme jännityksellä odottamaan! :)

Annikki kirjoitti...

Eikös niitä pulloja myyty ennen alkossa juuri niin: tiskin yli ja nimellä. Muut odottelivat jonossa takana, kun asiakas solkkasi viinipullon nimeä.

Tiina kirjoitti...

Joo, paitsi silloin varmaan riitti, kun pyysi varttikossun, niin sai mitä halusi. Mieti, jos pitäisi tietää joka ainoan viinin oikea nimi, siis kokonaisuudessaan. Siinähän tilailtaisiin sitten...