generated by sloganizer.net

17. maaliskuuta 2010

Somebody check my crumb tray


Istuin äsken vessassa ajattelemassa (koska siellä ne ajatukset yleensä syntyy) ja sen jälkeen takomassa otsaani käsilläni, koska halusin saada ne ajatukset pois päästäni. Sen jälkeen tulin ajatelleeksi leivänpaahdinta.

Katsokaas kun ainakin minun leivänpaahtimeni pohjassa on sellainen muruluukku. Parin kunnon ravistusta tai mäiskäystä leivänpaahtimen kylkeen ja murut varisevat luukkuun. Sen jälkeen luukku vain auki ja kaikki turha roina roskiin. Niin miksei ihmisillä voisi olla otsassa samanlainen luukku. Pari rivakkaa mätkäystä takaraivoon, sen jälkeen luukku auki ja voilà! Kaikista roska-ajatuksista on päästy eroon!

Olisikin niin helppoa.

7 kommenttia:

Maria kirjoitti...

Mäkin haluan leivänpaahdinpään. Se ois kätevä sikälikin, että sieltä pomppaisi esiin vain kypsät ajatukset.

--KATA-- kirjoitti...

Mä haluan heti avata mun luukun ja ravistella kaikki paskamurut pois!

Maria kirjoitti...

Toisaalta sieltä voisi tulla kärvähtäneitä ajatuksiakin... Mutta muruluukku olis kuitenkin kiva.

Kirsikka kirjoitti...

Mulle kans yksi muruluukku, kiitos!

Alcinoe kirjoitti...

En mä tiedä, kuulostaa jotenkin kuivalta. Ehkä minä kuitenkin olen huuhtelun kannalla.

Tiina kirjoitti...

Mymskä, niin, se varmaan riippuu sitten leivänpaahtimen asetuksista, että tuleeko sieltä ihan keskeneräisiä vai peräti palaneita ajatuksia. Keskeneräisiä voi sitten kypsyttää lisää ja palaneet heittää roskiin.

Kata, voitaisiin ottaa sellainen teemapäivä, että kaikki avaisivat luukkunsa ja ravistelisivat paskamurut pois.

Kirsikka, laitan sut jonoon, jos saan patentoitua ja toteutettua tän ideani.

Alcinoe, mä luulen että mun pääni menisi oikosulkuun, jos rupeaisin huuhtelemaan sitä vedellä.

Elegia kirjoitti...

Mulle kanssa muruluukku!