generated by sloganizer.net

7. elokuuta 2012

Tämä

Tänään Aamulehden nettisivuilta poimittuja otsikoita:














Voihan syvä huokaus. Jotenkin surullista, että paikallinen lehtemme on vain klikkauksien perässä tiedonjakamisen sijasta.

5 kommenttia:

Celia kirjoitti...

Samaa tämättelyä ihmettelin minäkin tänään, tosin iltapäivälehdyköissä. Mutta että aamupäiväuutisissakin sitä harrastetaan. :/

Elegia kirjoitti...

Joo, Iltapulut on täynnä myös tuollaista otsikointia. Saatanan rasittavaa ja suorastaan idioottimaisen naurettavaa, aaargh (sori kirosana, olen vähän agrena)!

Maija Haavisto kirjoitti...

Suomen uusi superjulkkis: Tämä Mies. Jäävät Tuksu ja Nykänenkin lööppien määrässä taakse.

Aamulehti on kyllä nykyään Suomen aivan johtavia roskalehtiä, Seiskan vahva kilpailija. Tosin Seiskankin jutut varmaan pitävät useammin paikkansa.

Annikki kirjoitti...

"Jokaisella on tämänsä." muuttui niin nopeasti ihan hienosta sitaatista pikkuisen typeräksi luonnehdinnaksi. Oi näitä aikoja. Tai siis oi tätä - klikkaa lisää!

Sami Sundell kirjoitti...

Kirjoittelin tuosta otsikoinnin ihanuudesta itsekin hetki sitten. Aiemmin otsikon piti kertoa jotain olennaista uutisesta, nyt se viritetään vain vetämään klikkauksia.

Vihoviimeisiä virityksiä ovat nuo videouutiset. Yleensä liikkuva kuva ei tuo uutiseen mitään uutta, heikentää vain käytettävyyttä ja antaa sivustolle mahdollisuuden pakkotuputtaa kävijälle mainos tai pari. "Katso video" otsikossa onkin melko hyvä vihje siitä, että kyse ei ole mistään todellisesta uutisesta.