generated by sloganizer.net

7. lokakuuta 2009

Rakas päiväkirja

Anteeksi kun en ole kirjoittanut. Miten olet voinut? Minä olen ollut vähän kipeänä. Nenä on kaikesta niistämisestä niin kipeänä, että se varmaan putoaa kohta naamasta. Olen ollut myös vähän kiireinen, joten en ole oikein voinut jäädä sängynpohjalle potemaan flunssaa. Mutta toisaalta uskon, että minulla on ollut kivempaa liikkeellä niiskuttaessa ja köhiessä kuin yksin kotona niiskuttaessa ja köhiessä. Anteeksi vain kaikilta, joihin olen ohimennen tartuttanut flunssani.

Kävin tänään hulluilla päivillä, mutta siellä oli niin hullua, ettei siellä voinut olla. Yritin päästä ale-levylaarille, mutta ihmisiä oli niin turkasesti. Flunssaisena ei jaksa olla edes zen, joten luovutin. Täytyy käydä tutkimusmatkalla jonain toisena päivänä vähän parempaan kellonaikaan. Eli ei viiden aikaan, kun ilmeisesti koko Tampere ja myös osa ympäryskunnista olivat rynnistäneet paikalle. Yritin myös käydä Akateemisessa, mutta siellä oli tuskaisaa käytävien tukintaa ja sitä paitsi tarjoukset vaikuttivat olevan joko todella vähäisiä tai samoja kuin viime hulluilla päivilläkin.

Rakas päiväkirja, söin äsken kumipizzan, roiskeläpän, mutta vatsassani kurnii vieläkin nälkä. Taidan mennä nyt ainakin lämmittämään mustaherukkamehua itselleni, ehkä otan jotain iltapalaakin samalla.

Voi hyvin!

♥:lla Tiina

5 kommenttia:

Alcinoe kirjoitti...

Hullulla päivillä on yleensä sairaan hullua - olisi hankintojen kannalta paljon mukavamaa vähäisempi hulluus. Minä juuri viime viikolla tosin omin yhden levylaarin itselleni, kumarruin hartioitteni kanssa siihen valikoiman päälle ja murisin hiljaa. Tepsi.

Neo kirjoitti...

Minua ei hulluille päiville sais edes kuumehoureissa. On se vaan sen verran hullua menoa, että jos jotain oikein kovasti tarvitsen maksan mieluummin vähän enemmän. :)

Lumi kirjoitti...

Mä en ole ikinä, en siis koskaan käynyt hulluilla päivillä, en kait edes silloin kun asuin stadissa. Ehkä mun pitäisi kokea ne, ainakin kaikkien kirjoituksista päätellen. Toivottavasti lenssu helpottaa.

Maria kirjoitti...

Mä käväisin tänään niillä kahjoilla päivillä ja onnistuin olemaan piiiitkässä kassajonossa hyvinkin zen. Mutta mä en olekaan kipeä, ainakaan vielä. Nyt tietty sain sieltä väenpaljoudesta flunssan. Mua vituttaa niillä hulluilla päivillä ihmiset jotka tulee sinne ja sit ne taivastelee kun siellä on niin helvetisti porukkaa! :-D

Tiina kirjoitti...

Alcinoe, hehee, sä oot varmaan ollu jossain sokoksen 3+1 päivillä tai jotain? Ne on ehkä vielä pientä hulluihin päiviin verrattuna. :D

Neonilla, mä kyllä oikeastaan tykkään hulluista päivistä. Mutta yleensä en ole kipeä just silloin. :D

Lumi, herttinen! Miten sä olet onnistunut välttymään siltä vaikka oot asunu samassa kaupungissa Stockmannin kanssa? :D
Kyllä tää lenssu taitaa pikkuhiljaa helpottaa. :)

Maria, oot kyllä ihan oikeassa. Siis siinä että älytöntä taivastella sitä että siellä on paljon ihmisiä. :D
Mä kyllä yleensä luovin siellä ihan zeninä, mutta nyt flunssassa kaikki tuntui ihan liialliselta. Tänään kävin kyllä uudestaan vähän paremmalla onnella, tosin levyjä en jaksanut vieläkään katsella.