generated by sloganizer.net

21. heinäkuuta 2011

Linja-autossa on myös tunnelmaa

Olin bussissa ja takanani istui kaksi melkoisen pahalle haisevaa juoppoäijää. Sellaisia nelikymppisiä, sanoisin. Nousin seisomaan jo hyvissä ajoin ennen pysäkkiäni, kun en jaksanut haistella ja kuunnella heitä. Seuraava keskustelu käytiin nostetuttani leivinuuniakin leveämmän ahterini penkistä.

Juoppo #1: Toi vois painaa 16 kiloa...
Juoppo #2: Ole nyt hiljaa.
J1: Ei mutku se painaa varmaan...
J2: Älä rupee huuteleen vieraisiin pöytiin.
J1: En mä kun mä vaan...
J2: Ootko ite joku adonis, kun katot peiliin?
J1: En.
J2: No niin, sitten sulla ei ole mitään varaa sanoa kellekään.
J1: Ei niin, mä vaan... Ei kun ihan saatanan hyvännäköinen mimmi. Mimmi hei, oot kaunis!
J2: Älä rupee hei huuteleen vieraisiin pöytiin. Mä en rupee sun kanssas...
J1: Mä vittuilen kaikille, jotka mä nään. Mä saan varmaan vielä turpaani. MIMMI HEI, SÄ OOT IHAN VITUN KAUNIS!!!

Onneksi bussi kurvasi tuossa vaiheessa pysäkille ja pääsin ulos. En oikein tiennyt, olisinko ollut tilanteesta enemmän vittuuntunut vai huvittunut, sen verran absurdi se oli.


5 kommenttia:

Annikki kirjoitti...

No comments sanoo tää lootakin.

Voi video, mitä spugeja. Voi olla, että niille on jäänyt jotakin hampaan koloon, kun asuessani vielä siellä seuduilla kommentoin isoon ääneen erästä spugea, joka kiskoi mainostarroja irti bussin istuimen selkämyksestä ja valistin muutakin bussikansaa, että kyseessä on vandaali.

Tiina kirjoitti...

Hahaa. :D

No mutta hei, toi toinen spugehan oli varsin fiksu! Ja olisihan mä voinut ottaa kohteliaisuutenakin tollasten kehujen tulvan. :D

No comments sanoo, kun kaikki luulee nyt, että oon täällä viiltelemässä ranteita auki, vaikka tän oli vähän niin kuin tarkoitus olla hauska juttu.

Maria kirjoitti...

Mutta katsos, nelikymppinen juoppokin tunnistaa naiskauneuden, kun sellaista näkee. Nih. (Olen ehkä juoppo/nelikymppinen, en sokea, ystävääni mukaellen.)

Tiina kirjoitti...

Heh, niin niin. :D

Oikeasti mä luulen, että se omalla humalaisella tavallaan yritti paikkailla sitä alkuperäistä kommenttiaan, mutta ei se nyt mennyt ihan putkeen.

Anonyymi kirjoitti...

Mainostarran irti kiskominen - ei vandaali.
Selkämyksen irti kiskominen - vandaali.