generated by sloganizer.net

12. kesäkuuta 2008

Viikon sää ja mää


Silkkaa paskaa. Mikä ihmeen kesä se sellainen on, kun kotoa lähtiessä tekee mieli kääntyä takaisin ja käydä hakemassa talvitakki niskaan? Ja pipo. Ja kaulahuivi. En ala. Jos tämä kesä on kokonaan tällaista paskaa, niin... menen lakkoon tai jotain. Joudun kyllä varmaan kohta säästä huolimattakin lakkoon, mutta se on sitten taas ihan toinen juttu. Toivottavasti en joudu, se se vasta paskaa olisikin.

Sitten tärkeämpiin asioihin! Iso ja lämmin kiitos kaikille eilen onnitelleille. Teitä oli niin paljon, ettei pystynyt enää henk.koht. vastaamaan jokaiselle. Vaikka en ollutkaan riemuissani tästä syntymäpäivästä, niin on se aina vaan kiva saada onnitteluja. Tuo laskuri on kyllä minulle armollinen, koska sen mielestä synttäreihini on yhä 1 aamu jäljellä. Ei oikein onnistuneesti toiminut se. Siihen olisi pitänyt tulla joku teksti sitten, kun yhtään aamua ei ole enää jäljellä, mutta ei sitten.

Olen kai ollut ihan kiltti, kerta sain lahjankin. (Ei kun eihän nyt ole joulu. Synttärinähän saa lahjoja, vaikkei olisi ollut kilttikään!) Mutta Annikki oli kiltti sekä käsistään kätevä ja virkkaati-virkkasi minulle tuollaisen alla näkyvän pentapus-olion (viisi lonkeroa). Voi miten suloinen pikku veijari! En ole häntä vielä itselleni saanut, mutta sain kuitenkin kuvallisen todisteen otuksen olemassa olosta. Hii! ^_^




Olen täälläkin aika ajoin valittanut siitä, kun puren leukoja öisin yhteen niin, että aamuisin ikenet soi ja niska on ihan jumissa. No tänään vihdosta viimein sain varata ajan yths:n hammaslääkäriltä. Siis todellakin sain varata ajan, koska olin joskus keväällä soittanut sinne, jolloin minut pistettiin odottamaan jonoon pääsemistä ja eilen sitten tuli kirje, että olen jonossa ja saan armollisesti nyt varata itselleni ajan pur.fys.tarkastukseen. Sitten ne vielä ihmettelivät siellä, että miksen ole käynyt hammastarkastuksessa heillä, kun olen käynyt viime kesänä yksityisellä, ja laittoivat minut nyt jonoon odottamaan aikaa hammastarkastukseen. Jono on jotain vuoden mittainen. Vuoden päästä tulee sitten varmaan taas kirje, että saan varata ajan itselleni. Mutta sain kuitenkin tästä purentahässäkästä akuuttiajan, joka on jo elokuun alussa. Kyllähän tässä nyt pari kuukautta vielä kitkuttelee, kun jotain vuoden olen jo itkenyt asiasta tekemättä sille kuitenkaan yhtään mitään.

Väsyttää ihan sikana. Onneksi huomenna on taas perjantai.

7 kommenttia:

Wille kirjoitti...

Pahoittelen. Huonot viikonlopun säät johtuu siitä kun menemme kavereiden kanssa Kärnään. Kyllä ne siitä paranee jos sieltä pois pääsemme.

Mimmu kirjoitti...

Sähän nopeeta ajan sait. Mä oon olin tk-hammaslääkärin jonossa about puol vuotta ja sitten sain soittaa ajan, joka piti olla tossa toukokuun lopussa. Sieltä sitten edellisenä päivänä soitti elämäänsä kyllästynyt naisääni ja sanoi, että lääkäri on kipeänä, sopisko sulle elokuun olikohan nyt 14. klo 8.10. No hemmetti, kai se on sitten sovittava!

ipi kirjoitti...

Minä olen kulkenut tämän viikon villasukat jalassa ja manannut tätä suomen kesää :) tyttöjen mielestä näytän ihan mummolta...

Tiina kirjoitti...

Wille, te ryökäleet! Koittakaa nyt sitten päästä takaisin, että ilmat paranisi.

Mimmu, yths:llä taitaa sitten olla vähän lyhemmät jonot kuin normi tk:lla. :D En muista kyllä miten kauan jonotin tuota aikaa.

Ipi, mullakin on villasukat jalassa parhaillaan. :)

Anonyymi kirjoitti...

Minä poikkesin onnittelemaan vähän myöhässä mutta eikös se niin ole että parempi myöhään kuin ei milloinkaan? :)
Joten onnea eilisen johdosta!
Ps. multa saat omin pikku kätösin kudotut villasukat lahjaksi jos haluat. Näin vanhoilla kun jo paikkoja kolottaa, villikset helpottaa! Ilmoitat vaan haluamasi värit ja tyylin (lue: varren pituus) sekä jalkasi koon, niin rupean vääntämään. :)

Tiina kirjoitti...

Kiitos kiitos, saa myöhässäkin onnitella. :)
Kiitos myös tarjouksesta. Mä vaan väsäilen itsekin villasukkia sitä tahtia, ettei se liene tarpeen, mutta ajatus lämmittää kuitenkin. :)))

Anonyymi kirjoitti...

täältäkin myöhäiset onnittelut :) mullon onneksi vielä reilu vuosi aikaa.. vaikka 3kympin kriisi on jo päällä ..

supi elukka :)