generated by sloganizer.net

22. maaliskuuta 2012

Suicide Snowman

Joskus aiemmin kirjoitin siitä, miten parhaat bloggausideat tulevat aina vessassa. No toiseksi parhaat ideat tulevat sitten iltaisin/öisin juuri ennen nukahtamista. Eilen illalla ajattelin jotain aihepiiriä, jota olisin halunnut käsitellä täällä, mutta olin niin väsynyt etten enää jaksanut nousta sängystä ja ajattelin, että jos aamulla sitten. Arvatkaa muistanko enää mikä se aihe oli? Enpä muista, en. Tää on niin tätä...

...

Nyt jotenkin tuntuu, että se ajatus saattoi liittyä jollain tapaan d-vitamiiniin ja jaksamiseen. Että eron huomaa, kun kesällä jaksaa paljon lyhemmillä yöunilla ja tälleen pimeän talven jälkeen on ihan naatti. Kesällä vedän kevyesti 4-5 tunnin yöunilla, silloin kun aamulla tarvitsee herätä töihin. Nyt, kun olen pari viikkoa töissä, on ihan pakko mennä joka ilta nukkumaan jo ennen Frasieria, koska muuten se kostautuu karmealla tavalla. En siis ole nauttinut mitään d-vitamiinilisää koko talvena, vaikka olisi varmaan pitänyt. Onneksi kesä tulee ihan pian ja maailma on taas hyvä hetken.

Viime yönä minulla oli tästä aiheesta kuitenkin varmaan joku paljon runollisempi lähestymistapa mielessä, mutta sitten nukahdin.

5 kommenttia:

Ana kirjoitti...

Ehdottomasti d-vitskua ja ainakin tuplat suosituksesta! Triplat! Mun talvet muuttuivat NIIIN paljon helpommiksi kun aloin vetää. Vaiks on vaidhevuodet ja muuta kiusaa.... eipä kiusaa enää d-vitamiinivaje!

Neo kirjoitti...

Mä käytän sitä kamaa kesät talvet - vain annostus vaihtelee. :)

Niin tuttua noi hyvät ideat ennen nukahtamista. Aamulla niitä ei enää ole. On vain pieni aavistus siitä, mitä ehkä piti sanoa.

Kunpa joskus olisi edes kynä ja paperia sen verran lähellä, että saisi just ennen nukahtamistaan kirjoitettua muutaman avainsanan.

Kimmeli kirjoitti...

Heheh...lohduttavaa! Minulle pulpahtelee tämän tästä blogiaiheita ja muka muistan ne sit...paskat, kaikki unohtuu. Olis vaa pakko laittaa johonkii lapulle!

Bemary kirjoitti...

Täällä kans yks, joka unohtaa ne parhaat kirjotusideat todella usein, koska saa niitä ehkä kaikkein eniten - tadaa! - saunassa! Ei toivoakaan, että muistais niitä enää saunomisen jälkeen, huokaus. x)

Tiina kirjoitti...

Zepa, mulla on d-vitamiinia purkissa kyllä, mutta jostain syystä se ei ole mennyt kurkusta alas. Oma vika!

Neo, jos on oikein hyvässä uneenvaipumisvaiheessa, niin ei ole apua kynästä ja paperistakaan. Ja yleensä justiinsa siinä vaiheessa se ajatus alkaa lentää!

Kimmeli, niin, mä olen haaveillut sanelukoneesta, jolle voi heti jupista kaikki hyvät lauseet, joita päässä syntyy silloin, kun ei ole mahdollista kirjoittaa niitä ylös!

Bemary, mä pääsen tosi harvoin saunaan, mutta uskon kyllä, että sekin on paikkana yhtä meditatiivinen kuin vessa tai nukahtamistila. Siellä ei varmaan voisi pitää sanelukonettakaan, hankalaa! :D