generated by sloganizer.net

15. lokakuuta 2008

Kukkuu kukkuu kaukana kukkuu

Minun täytyy tehdä tunnustus. Minulla on televisiossani Big Brother 24/7 -kanava. Se on kyllä näkynyt vasta maantaiaamusta alkaen. Kaapelissa oli sellainen tarjous, että jos maksaa tuosta loppukaudesta 15 euroa, niin saa kaapelikortin avausmaksun (30 e) sekä ensimmäisen vuoden vuosimaksun (20 e) ilmaiseksi. Tavallaan näkisin tämän nyt niin, että olen säästänyt viisikymppiä. Todella sääli kyllä, että tuolta BB-talosta on kaikki värikkäimmät tyypit joutuneet pihalle kuka mitenkin. Tosi harmi, että Nikollakin naksahti, koska Nikon viihdearvo olisi todennäköisesti isompi kuin noiden jäljelle jääneiden yhteensä. Blaah, tylsää... Toivottavasti tuolla sunnuntaina sitten tapahtuu jotain oikeasti kivaa ja jännittävää, kuten kovasti lupaillaan. Muuten pitkästyn kuoliaaksi ennen joulukuun alkua. Jostain syystä Johan on ainut noista, ketä jaksaa edes jotenkin kuunnella. Mikä saattaa olla aika huolestuttava asia tuon ohjelman kannalta...

Olen tänään vaihtanut puhtaat lakanat sänkyyn, siivonnut kirjahyllyä, järjestellyt tv-tason hyllyt uudestaan (siirsin osan kirjoista kirjahyllyyn, jotta dvd-boksit sai paremmin tilaa), pyyhkinyt pölyjä, siivonnut tietokonepöydän kaapin ja heittänyt paperinkeräykseen ihan hirveät kasat lehtiä ja vanhoja koulumonisteita. Tuo ei ehkä kuulosta paljolta, mutta siinä oli ihan hirveä homma. Tuli ihan työleiri olo jo tuossa jossain vaiheessa.

Nyt vituttaa ja väsyttää ja päätä särkee. Taidan mennä sänkyyn harjoittamaan jonkinlaista kooman esiastetta. Voisin ehkä lukea Anna-Leena Härkösen uusinta.

Jaa niin, mikäs kirja minä olen? Annikilta tämän löysin.




You're One Flew Over the Cuckoo's Nest!

by Ken Kesey

You're crazy. This has led people to attempt to confine you to a safe
place so that you don't pose a danger to yourself or others. You feel like you pose a
great danger to the man (or maybe the woman) or whatever else is keeping you down. But
most of the time, you just end up being observed. Were you crazy before you were
confined?



Take the Book Quiz
at the Blue Pyramid.



Buahahahahaa!!!

14 kommenttia:

Mimmu kirjoitti...

Mulla on kans se 24/7, kuten varmaan olen maininnut. Se menee hyvin taustahälynä, jos tekee jotain. Ei sitä katsomalla katso. Ärsyttää vaan. Johan on tosiaan melkeinpä ainoa, jota siellä jaksaa.

Annikki kirjoitti...

Tuliko sullekin se Härkösen uusin postissa? Mullekin tuli, mutta vien sen takaisin postiin, koska oon köyhä.

Tiina kirjoitti...

Mimmu, juu taustahälynä juurikin. Nyt melkein harmittaa, ettei aiempina bb-kausina ole ottanut tuota ja jättänyt tänä vuonna väliin... :D

Annikki, postissapa hyvinkin. :D
Mä en ole vielä niin köyhä (tosin lähestyn köyhyyspistettä kiihtyvällä vauhdilla kuluttaessani enemmän kuin tienaan), että ajattelin pitää sen. Härkösen kirjat on yleensä kuitenkin ihan jees. :)

Varapygmi kirjoitti...

Vaihdatko päikseen? Jotenkin vertaisin itseäni ennemmin käkikelloon (tai edes käenpesään), mulla olisi tarjota vaihtarina Irvingin Owen Meany.

Tiina kirjoitti...

Vaihdetaan vaan! Tykkään Irvingin kirjoista. Pitäisikin varmaan lukea tuo Owen Meany joskus. :)

Elegia kirjoitti...

Siis voi pylly, kaikille on tullut Härkönen postissa?! Minullekin tuli, vaikka jumaliste peruin sen!!! Millään en jaksaisi lähteä palauttelemaan sitä. Oletko paljon sitä jo lukenut - onko hyvä?

Ja tervetuloa BB-kerhoon ;-)) Toivottavasti tosiaan viikonloppuna saadaan KUNNON käänne eikä mitään himputin Frederikiä taas jodlaamaan :D

Anonyymi kirjoitti...

Haha! Hiano kirjapersoona-analyysi! Joutuu ehkä tekeen sen itelleenkin. :)

Minja kirjoitti...

Kääk. Mullekin tuli postissa se Härkösen uusin, enkä yhtään muista olinko perunut sitä vai en. Mutta tarkoituksella se ei kyllä tullut.

Tiina kirjoitti...

Elegia, juu ei Frederikiä enää! :D
Tänään Harri kävi talossa. Harmi ettei se saanut jäädä. :(
Mä kyllä jätin sen Härkösen ihan oikeasti peruuttamatta. Ihan ite.

Gata, tee ihmeessä. Se on totuus.

Minja, kääk. Mä en ollut perunut ja se tuli tarkoituksella. :D

Anonyymi kirjoitti...

ossaakko sanoa miten tuon tagipilven saa lisättyä blogiin? mulla on käytössä itetehty (vanhaan templateen) pohja jossa ei voi käyttää niitä uusia drag & drop -elementtejä tai mitä lienevätkään. onko siihen joku (yksinkertainen) koodi minkä voi vaan liittää pohjan koodiin?

Tiina kirjoitti...

Mä en osaa sanoa miten sen saisi siihen vanhaan sivupohjaan. Varmaan koodia tsekkailemalla sen osaisin väsätä (ehkä), mutta kun mulla ei ole sitä vanhan tyyppistä sivupohjan koodia...
Nuo kun on noilla widgeteillä tehtyjä ja se vanha pohja taas ei käytä widgetejä ymmärtääkseni.

Anonyymi kirjoitti...

Miusta tuli Ruohometsän kansa :D ja kieltämättä jotain osuvaa kuvauksessa todellakin oli! :)

Anonyymi kirjoitti...

Ja ainiin, tänään tulee subilta ne kaksi seuraavaa jaksoa siitä bordellidokkarista, josta taannoin kirjoitin ja josta ihan jopa keskustelua syntyi :)

Tiina kirjoitti...

Ruohometsän kansa, ihana. :D

Hyvä että sanoit tuosta dokkarista, olisi muuten mennyt multa ihan ohi (taas). :)