generated by sloganizer.net

20. lokakuuta 2008

Silmäherkutus (eilisen vastapainoksi)


Tiedättekö mistä tietää, että on katsellut liikaa Big Brotheria? No siitä, kun näkee yöllä unessa olevansa Tero. Samassa unessa kyllä myöskin jouduin tuuraamaan Radio Rockin toimittajaa noin tunniksi sairastumisen vuoksi (itsenäni siis, en Terona). Sinänsä ihan unelmajobi (kelatkaa, saa soittaa radiossa sitä mistä itse tykkää!), mutta kaikki levyni olivat kadonneet jonnekin eikä kyseisellä radioasemalla ollut niin kehittyneitä laitteita, että olisi voinut soittaa mp3-muodossa olevia kappaleita. Se oli kauhea tilanne. Onneksi joku niistä toimittajista tuli sitten tunnin päästä pelastamaan minut tilanteesta.

Kuuntelin tuossa päivällä Incubusia ja huomasin ihan sattumalta, että kyseisen bändin laulajahan on ihan valtaisan söötti (alla kuvassa jonkinlaisessa jooga-asennossa ja yllä ihan muuten vaan).


Brandon Boyd

Olen aiemmin nautiskellut heidän kappaleitaan vain korvien kautta enkä ole laisinkaan tiennyt, että tarjolla olisi myös silmänruokaa. Ehkä jopa enemmän silmien kuin korvien, koska Incubus on ehkä hitusen liian rauhallista minun makuuni. Ainakin niin, että kuuntelisi putkeen sitä. Pari kappaletta silloin tällöin on oikein sopiva annostus.





Huomenna hammaslääkäriin...

Ps. Tuo tunniste "bb" sopii muuten tässä postauksessa sekä Big Brotheriin että Brandon Boydiin!

7 kommenttia:

Elegia kirjoitti...

Haha, minä näin muutama yö sitten unta, että Tero oli "parini". Siis meillä oli suhe!!! Minäkin olen varmaan katsonut liikaa Big Brotheria ;D

Tiina kirjoitti...

Tarkoittaako tää nyt sitten sitä, että me ollaan pari? Jos kerta minä olen Tero ja sinulla on suhde Teron kanssa... :D

Anonyymi kirjoitti...

:DDDDDDD mäkin olen katsonut liikaa BB:tä, mutta en ole ollut tero, enkä Teron kanssa. Mitä se sitten tarkoittaa?!!!!!!!!

Ja tuo Incubus oli muuten ihan mukavaista. Rauhallista indeed.

Mimmu kirjoitti...

Mä oon muuten kans nähny kerran BB unta. En nyt vaan muista sitä lainkaan...

Mut teikäläiset on kans ihan koukussa siihen, kuten meikäläinenkin :D

minh kirjoitti...

Jätkä on semilootus-asennossa. Ihan kauhean limaisen näköinen.

Minä näin kerran unta, että olin BB:n Niko(öyk), mutta kyllä se Terokin siinä unessa pörräsi. Mie niin tykkään kun se Tero puhuu silleen niinkö hassusti näin.
Nimim. Koukussa
-minh-

Tiina kirjoitti...

Sirtsu, sä olet varmaankin jotenkin torjunut Teron mielestäsi! Päästä Tero itseesi! Päästä sisäinen Terosi vapaaksi!!!

Mimmu (meinasin vahingossa laittaa sun nimen tilalle BB), tuo BB on kyllä hämmentävän koukuttava ohjelma. Sitä toljottaa vaikkei siinä tapahtuisi yhtään mitään. :D

Minh, eikä ole mitenkään limaisen näköinen. :D Olet väärässä.
En sitten olekaan ihan täysin weirdo nähdessäni tuollaisia unia. :D
Tero puhuu kyllä mukavasti. :)

--KATA-- kirjoitti...

"Jätkä on semilootus-asennossa. Ihan kauhean limaisen näköinen."

Haahhaaa! Minh ja mä ymmärretään toisiamme.