generated by sloganizer.net

3. joulukuuta 2007

Krooh pyyh

Voi itku ja mylväys, kun en sitten mitenkään saanut unta viime yönä. Viimeisen kerran katsoin kelloa joskus kolmelta, enkä senkään jälkeen nukahtanut vielä hetkeen. Ja herätyskello oli soimassa puoli kahdeksalta. Kyllä silloin olisi sitten unta riittänyt. Olin aivan kuolemanväsynyt koko päivän ja olen vieläkin. Kaikista parasta oli se, että kaikki muutkin päättivät olla tänään bussilla liikenteessä. Hyppään bussin kyytiin ihan vain pari pysäkkiä päättärin jälkeen, enkä mahtunut enää istumaan. Vitutti.

Päivän parhaat naurut tarjosi tänään kyllä naapurin setä aamulla. Satuimme samaan hissiin ja tämä vanhempi herrasmies kävi kyselemään, että tuleekos meille joulupukki tänä vuonna. Vastasin totuuden mukaisesti, että heh heh, eipä tule. Naapuri siihen sitten, että eikö plikka halua? Öö... Siis näytän tuossa korvalakissani kuulemma viisivuotiaalta, mutta luulisi tämän varren mitan (170 senttiä + korot) kuitenkin kielivän siitä, että olen ihan iso tyttö jo. Vai tietävätkö naapurit jotain, mitä minä en tiedä, ja minulla onkin itselläni tytär? Olin ihan pihalla. En jaksanut siinä kuolemanväsymykseni kourissa edes esittää mitään tarkentavia kysymyksiä, kuten mitä hittoa? Mutisin vaan, että ei halua, ei.

Big Brotherkin sitten eilen otti ja loppui. Ja Sauli voitti. Jee! On se vaan niin sulkku. Ei siitä sen enempää. Nyt ei tarvitse bb:n vastustajien enää pelätä törmäävänsä aiheeseen täällä ennen ensi syksyä.

Tiesittekö muuten, että Dire Straitsin kappale Money for nothing (and chicks for free) kertoo Mötley Crüesta? Ja että Aerosmithin kappale Dude looks like a lady kertoo Vince Neilistä? Minäkään en tiennyt ennen kuin viime yönä, kun en saanut unta.


Joulukalenterin 3. luukku, olkaat hyvät! (Muuten, jos tuo väittää, että videota ei ole enää olemassa, niin päivittäkää (refresh) se selaimenne. Minulla se ainakin auttoi.)

Video YouTubessa

Jätän tuon eilisen musavisan vielä auki ja odottelen, josko Mikko lunastaisi lupauksensa ja kävisi äänestämässä (vink vink). Äänestää siis saa yhä muutkin.

Nyt taidan pyörtyä sänkyyn hetkeksi. Mooooi.

16 kommenttia:

Wille kirjoitti...

Sinä se aina välillä yllätät. Tämähän oli hyvä biisi.

Tiina kirjoitti...

Siis mitäh...
Minähän kuuntelen vain hyvää musiikkia. ;D

Anonyymi kirjoitti...

Ihana luukku!!!!!! ...olin tämänkin haudannut unohduksen yöhön. :)
JEI! Kylläpä tuli hyvä mieli. :D

Tiina kirjoitti...

Eikös vaan? :) Ihan huippu biisi!

Alcinoe kirjoitti...

Oijoi, tästä minä tykkäsin joskus silloin muinoin. Ostin oikein kaksi levyäkin kyseiseltä bändiltä, mutta jälkimmäinen niistä jäi melko tyystin kuuntelematta.

Nythän nuo näyttävät jo ihan pöljiltä.

Tiina kirjoitti...

Äläs ny. Minusta tuo laulaja on niin sulkku, että melkein voisin... köh.

Anonyymi kirjoitti...

Niinpä...köh.

Tiina kirjoitti...

;D

Anonyymi kirjoitti...

Höh, mulla ei ainakaan mitkään refreshauksetkaan auta näkyvyyden suhteen...

Tiina kirjoitti...

Anna mä arvaan, Internet Explorerin käyttäjä?

Anonyymi kirjoitti...

Periaattees joo, kun MSN:n kautta...

Tiina kirjoitti...

Hmm? En tiedä mitä tuo tarkoittaa, mutta suosittelen vaihtamaan firefoxiin. ;)

Anonyymi kirjoitti...

Käytän MSN Exploreria, koska siinä on mese ja sähköpostikin koko ajan samalla auki, mutta tietääkseni se kuitenkin käyttää IE:tä..

Tiina kirjoitti...

Aa, okei. En tunne tollasen toimintaa ollenkaan. Vika on kuitenkin Microsoftissa. :D

Anonyymi kirjoitti...

Ei auta freshaamisetkaan. Videot eivät toimi mulla. :( Paskaa.

Tiina kirjoitti...

Voi kökkö.