generated by sloganizer.net

26. joulukuuta 2007

Pehmeä lasku bloggaukseen

Bambilta löytyi tällainen hauska meemi. Noista en kyllä haluaisi olla kuin korkeintaan Jennifer Aniston. Saas nähdä kuin käy.


Kuka julkkis olisit?

Britney Spears:
[ ] Minulla on ollut ongelmia huumeiden/alkoholin kanssa
[ ] Vaihdan usein hiusteni väriä
[x] Olen tyytymätön painooni
[ ] Minulla on sisko ja veli
[x] Pidän laulamisesta
[ ] Olen usein riidoissa jonkun kanssa
[ ] Minusta juorutaan paljon
[ ] Olen keskipituinen
[ ] Minulla ei ole hyviä välejä äitiini
[ ] Käytän piilolinssejä
2/10

Cameron Diaz:
[ ] Olen blondi
[ ] Pidän näyttelemisestä
[ ] Silmäni ovat siniset
[x] En ole varma haluanko lapsia
[x] Pidän rennoista vaatteista
[ ] Pidän kuntoilusta (saa siitä kyllä kiksejä, kun hommaan rupeaa)
[ ] Osaan surffata
[x] Olen melko pitkä (mikä on melko pitkä? Cameron on 174 cm)
[ ] Minulla on paljon ystäviä
[x] Olen tarkka ympäristöasioista (no yritän ainakin)
4/10

Jennifer Aniston:
[ ] Minulla on vaaleanruskeat hiukset
[x] Seurustelusuhteeni eivät ole kestäneet (so far, so good)
[x] Pukeudun usein mustaan
[x] Minulla on luotettavia ystäviä
[x] Olen hauskuuttajan maineessa
[x] En ole erityisen kurvikas (miten sekin nyt otetaan)
[x] Monet kehuvat hiustyylejäni (no ainakin muutama)
[ ] Olen vähän yli 160 cm pitkä
[ ] Joogaan
[x] Käytän usein farkkuja
7/10

Beyonce Knowles:
[ ] Rakastan esiintymistä!
[ ] Ja olen esiintynyt pienestä asti
[ ] Minulla on pikkusisko
[ ] Minua on kehuttu naisellisista kurveistani
[ ] Pidän näyttävästä tyylistä
[x] Minulla on hyvä suhde äitiini
[ ] Olen ollut pitkään samassa suhteessa
[ ] Pidän näyttävistä koruista
[ ] Haaveilen omasta vaatemallistosta
[ ] Pidän omasta vartalostani
1/10

Keira Knightley:
[ ] Monien mielestä olen liian laiha
[x] Minulla on ruskeat hiukset
[ ] Olen seurustellut useammin kuin kerran
[x] Minulla on ollut sekä lyhyet että pitkät hiukset
[ ] Pukeudun rennosti ja omalaatuisesti
[x] En pidä itseäni kauniina
[ ] Tyyliäni on kehuttu ja haukuttu
[x] Olen melko pitkä (Keira on 170 cm, joten kai minäkin sitten)
[x] En ole ollut kovin suosittu koulussa
[ ] Olen syntynyt maaliskuussa
5/10

Madonna:
[ ] Olen kunnianhimoinen
[ ] Haluan lapsia kun tulen isoksi (emmäätiiäviälä)
[ ] Rakastan esiintymistä
[ ] Minulla on pieni rako etuhampaideni välissä
[ ] Tunnen julkiksia
[ ] Tykkään shokeerata ihmisiä
[ ] Vaihdan tyyliäni usein
[ ] Olen seurustellut useasti, mutta nykyinen suhteeni on kestänyt pitkään
[ ] Olen horoskoopiltani leijona
[ ] Minulla on paljon sisaruksia
0/10

Jessica Simpson:
[ ] Minulla on vaaleat hiukset
[ ] Omistan pörröisen koiran
[ ] Pidän kaikesta romanttisesta
[ ] Yleissivistykseni ei ole niitä parhaimpia
[ ] Pidän country-musiikista
[x] Siskoni on hyvä ystäväni
[ ] Haluan upeat häät
[ ] Pidän paljastavista vaatteista
[ ] Minulla on ruskeat silmät
[ ] Rakastan Louis Vuitton-merkkiä
1/10


Jee! Jennifer se on! (Luojan kiitos!)

5 kommenttia:

Mimmu kirjoitti...

Lainaan tätä :)

Tiina kirjoitti...

Joo. :)

Kami kirjoitti...

Hoo hoo.

Anonyymi kirjoitti...

Ja minä kierrän blogistaniassa katsomassa, mitä ihmiset ovat saaneet joululahjaksi (kerro jo).

En lainaa tuota meemiä, mutta nopealla vilkaisulla sain tulokseksi Cameron... Voisi mennä huonomminkin siis.

Tiina kirjoitti...

Kami, hoo.

Marikki, kerron tuossa tuokiossa. :)