generated by sloganizer.net

14. joulukuuta 2008

So what


Ensinnäkin kysymys: Minne te kaikki olette kadonneet? Kun pyörähtää täällä blogistaniassa, niin tuntuu että oma ääni vaan kaikuu tyhjistä seinistä kun ei täällä ole nykyisin enää ketään missään? Huhuuuuuuuu! Kuuleeko kukaan?

Tänään tämä yskäni taitaa täyttää virallisesti neljä viikkoa. Ihan uskomatonta. Enkä jaksa enää. Kamalinta tässä on se, että yskä tuntuu vaan pahenevan päivä päivältä. Olisin viime viikolla ehtinyt käydä keskiviikkona lääkärissä, mutta eikös yths:llä ollut silloin juuri joku koulutuspäivä. Maanantaina, jos/kun ei ole töitä, ajattelin kuitenkin mennä heti aamusta norkoilemaan terveydenhoitajan vastaanotolle. Alkaa olla jo melko pelottavaa tämä yskiminen. Varmaan joku malaria tai vähintään sars.

Joulu lähestyy ja pääni on kuin nissepolkan jäljiltä. Jotenkin tuntuu, että pitäisi saada vähän lakaistua tuolta korvien välistä. Kelaan koko ajan ihan liikaa kaikkia asioita. Töitä. Opintoja. Tulevaisuutta. Keskusteluja joita olen käynyt viime aikoina. Joululahjatkin on vielä hankkimatta lähes kokonaan. Miksi pitää oikeasti koko ajan miettiä näin kauheasti? Sitten kun niissä mietinnöissä ei kuitenkaan ole päätä eikä häntää, enkä saa minkäänlaista järjestystä aikaiseksi vaikka kuinka miettisin. Olenkohan pimahtamassa pikkuhiljaa?

Pimahduksen puolesta saattaa todistaa sekin, että olen hiukan tykästynyt yhteen kappaleeseen, joka ei välttämättä ihan sovi imagooni. (No vitsi vitsi, mitään imagoa ole...) En ole ikinä kauheasti tykännyt Pinkistä, vaikka en varsinaisesti ole inhonnutkaan, mutta tuo uusi kappale, jota soitetaan repeatilla radiossa, on oikeastaan aika hyvä. Jotenkin se vaan iskee minuun. Tosin todennäköisesti kyllästyn siihen yhtä nopeasti kuin ihastuinkin, mutta sepä ei haittaa kerta se on vain Pink. Tässä se kuitenkin teille, jotka ette sitä (jotenkin mystisesti) ole vielä onnistuneet kuulemaan.





Jep jep. Jatkan yskimistä.

14 kommenttia:

Ilkka kirjoitti...

Minä täällä, minäminäminä :)

Minnekään täältä kadottu olla...

Mimmu kirjoitti...

*vilkuttaa* Määkin oon täällä!!!!!!! :)

Tiina kirjoitti...

Ilkka, sinäsinäsinä! Hyvä että oot vielä tallessa. :)

Mimmu *vilkuttaa takaisin* :)
Kiva että kadonneita lampaita löytyy!

Henu kirjoitti...

Täällä epäsäännöllisen säännöllisesti :)

Lassi pisti hymyilyttämään :D
Pitäisi löytää se oma off-nappula...
Paranemisia!

Annikki kirjoitti...

Juu, minäkin olen päivittänyt vain joka toinen päivä entisen kaksi päivässä sijaan. Minulla on mietintöjä päässä! ne vie aikaa :)

Tosin tuskin minua tarkoitit, mutta oon minäkin vähän vähentänyt.

Piteiskö käydä siellä japanilaisessa syömässä joku päivä? oon nyt varoissani.

Tiina kirjoitti...

Henu, joskus olis kiva kipata omat aivot samalla tapaa ulos. Toisaalta joskus ne taitaa olla vähän liikaakin ulkona päästä... :D

Annikki, no tarkoitin yleisesti ihan kaikkia. :)
Käydään vaan, mulla on huomenna tilipäivä. (Jei!) En kyllä varppina tiedä onko mulla töitä ens viikolla vai ei, mutta enköhän piakkoin ole viisaampi senkin suhteen.
Iltasin kyllä oon silti Tampereella.

DorianK kirjoitti...

Tuota liiallista pähkäilyä on selvästi liikkeellä, ilmeisesti enemmän kuin blogistanian satunnaista kansaa. Tosin en tiedä onko siinä mitään hirveää piikkiä tällä hetkellä, taitaa olla melkoinen kuolaavaisten "ammatti"tauti ympäri vuoden.

Maria kirjoitti...

No minähän nyt roikun täällä aina! Mutta olen minäkin tätä hiljaisuutta kyllä ihmetellyt. Ilmeisesti ihmiset vaan touhuavat jouua niin pieteetillä, etteivät muka ehdi edes bloggaamaan! Pyh.

Mulla on Pinkiin joku ihme suhde. Vaikka en siitä tavallaan yhtään pidä, niin silti joitain biisejä huomaa laulavansa. En oikein tiedä tykkäänkö niistä vai onko ne vain korvamatoja tai muita haitallisia pöpöljä.
Jossain vaiheessa oltiin vähän saman näköisiäkin, mikä nyt ei välttämättä ole mikään imarteleva asia (paitsi jos olisin edes yhtä timmissä kunnossa...).

Elegia kirjoitti...

Aika iäkkääksi olet nuhasi päästänyt. Kannattaa tosiaan harkita, josko lekuri osaisi manata sen pois.

Ja täällä tietenkin heti huutelemassa palattuani :D

Anonyymi kirjoitti...

Mäkin tykkään tosta biisistä, vaikka ei se sovi munkaan harkitusti rakennettuun imagoon. BuhahahahBuhahaha.

Anonyymi kirjoitti...

Olisin sanonut hei jo eilen illalla, mutta kommentointi oli jotenkin poikki silloin, ja nytkin taa katkoo jotenkin...netti palaa 90-luvulle?

Pinkista, mulle se on sellasta radiopop+ osastoa, etta jos jotain tuubaa sattuu radiosta tai telkasta valumaan niin Pink on parempi kuin moni muu.

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon kyllä ollu vähän kadoksissa täältä blogistaniasta. Sanainen arkkuni on yksinkertaisesti jumiutunut. No, kohta alkaa loma ja toivon sitten olevani aktiivisempi. Edes vähän.

Joo ja onhan tuo ihan jees viisu. :)

Tiina kirjoitti...

DorianK, juu, se on kyllä tämän ihmisyyden yksi varjopuolista. Tuo liika ajattelu siis.

Mymskä, kiva että roikut. :)
Mulla on vähän samanlainen suhde Pinkiin, paitsi sen näköiseksi ei ole sanottu. Eikä se kyllä olisi loukkaus varmastikaan, ainakin jos olisi yhtä timmi. :D

Elegia, hei vaan palanneelle. En ole ehtinyt käymään lääkärissä. Viime viikolla olisin yksi päivä mennyt, mutta ei onnistunut. Mutta tänään kävin ja sain lääkekuurinkin.

Gata, sä oot niin mun sydis. :D

Hdcanis, no mitä se nyt pätkii...
Semmostahan se Pink on. En itsellenikään tuota kappaletta hommaisi, mutta radiosta kuultuna se on ihan kiva. :)

Sirtsu, hyi hyi. Ei saa olla kadoksissa. ;D

Anonyymi kirjoitti...

Tiina, niin säkin mun! <3