generated by sloganizer.net

29. syyskuuta 2010

Day 29 - A song from your childhood

Sovittiin tuossa taannoin, että lapsuudella tarkoitetaan ikävuosia 0-12. Näin ollen minun on pakko laittaa tämä kappale. Ihan pakko.





Olin juuri ja juuri 6-vuotias, kun tämä biisi oli hitti. Ehkä ensimmäinen tuntumani koskaan siihen, että musiikki voi oikeasti tuntua hyvältä.

Ja tämä toinenkin on vielä ihan pakko laittaa.





Tämän biisin julkaisun aikaan olin 9-vuotias. Tykkäsin kappaleesta ihan himona ja minua viehätti erityisesti tuon laulajan nykivä olemus.

Lovetan molempia kappaleita yhäkin. ♥

10 kommenttia:

Mymskä kirjoitti...

Tämä on ihan loistava esimerkki siitä sukupolvierosta, josta oli Irwiksellä puhetta! http://irwikissa.vuodatus.net/blog/2659599/day-13-a-song-that-is-a-guilty-pleasure/#comments

Vaikka me tavallaan ollaan suunnilleen samanikäisiä ja samaa sukupolvea, niin nämä biisit (lähinnä tuo Beds are burning) soivat baarissa jatkuvasti niihin aikoihin, kun sitä harratusta aloittelin. Niin vanha minä olen, huoh... :D

Tuota Kingin biisiä en nimenperusteella muistanut, mutta tunnistin kyllä välittömästi, kun aloin kuunnella. En muista mikä juttu se oli, mutta jostain syystä hekoteltiin aina Kingille, kun se oli MTV:ssä vj:nä. Eihän tuo biisi nyt varsinaisesti mikään huonokaan ole.

Beds are burning on ihan loistava. Ikuisesti.

Tiina kirjoitti...

Joo, erityisesti musiikissa jo muutama vuosi ikäeroa voi tuntua isoltakin kuilulta. Muissa asioissa ei niin paljon. Paitsi ehkä lastenohjelmissa ja karkeissa, jos niitä aletaan muistella. :D

Mä olin muksuna ihan in lööööv tohon Paul Kingiin. :D

Ja Beds are burning on mahtishyvä. :)

Minja kirjoitti...

Mä muistan, että mua aina kiehtoi ihan hirveästi ne maalatut maiharit tuossa Kingin videossa. :D

Tiina kirjoitti...

Joo, mua kans.
Toi video oli ehkä cooleinta mitä silloin saattoi edes kuvitella. Vaikkei silloin tiennytkään mitä on cool. :D

ian kirjoitti...

Mulle tuli lapsuuden lauluista mieleeni tämä. En kyllä tarkemmin muista kuinka vanha olin sen kuullessani. Eiköhän se kuitenkin tuohon 0-12 haarukkaan mene.

Tiina kirjoitti...

Mäkin oon hei kuullut ton lapsena. Ollaankohan me saman ikäsiä? ;)

-Anne- kirjoitti...

Etenkin tuo Love and Pride on aivan ihana! Ja Beds are burning tuo mukavia jorausmuistoja - minä kun olin tuolloin jo lukioiässä.

Tepo kirjoitti...

Ai että. Midnight Oil, tuo kaikkien yhdenhitinihmeiden kuningas :)

Tiina kirjoitti...

Anne, ihana, että joku muukin tykkää! :)

Tepo, niinpä. Taisivat molemmat näistä bändeistä jäädä tähdenlennoiksi.

Anonyymi kirjoitti...

Jazz hands!