generated by sloganizer.net

18. tammikuuta 2008

Tosi väsyny päivä

Niin, otsikko oikeastaan kertoikin jo tämän postauksen tärkeimmän sisällön. Ei mulla sit muuta. No ei vaan... Kukuin valveilla viime yönä vaikka kuinka myöhään ja heräsin sitten ennen puoltapäivää. Torkuttava olo on silti, tai siksi.

Meinaan joka tammikuiseen tapaan aloittaa terveellisemmät elämäntavat. Tosin yleensä se on niin, että loppuviikosta ajattelen aloittavani ne "sitten maanantaina" ja maanantaina ei jaksakaan. No käytännössä tuo tarkoittaa sitä, että minulla on hillunut tuossa tuollainen 3-tehojuoma jo pitkään. Pitäisi aloittaa kuuri. Olen ennenkin juonut sen, enkä huomattavaa muutosta ole huomannut suolistossani tai missään, mutta voihan sitä ainakin kuvitella, että se johonkin vaikuttaisi. Tein myös viime yönä jonkin näköisen siirron kuntoni kohottamisen suhteen, kun tuli niin hyvä tarjous vastaan. Tosin joudun vielä pari kuukautta odottelemaan sohvaperunana. Voin sitten maaliskuussa aloittaa uuden elämän ja raportoida siitä. Tai sitten en.

Huh helpotuksen huokaus! Sain juuri tiedon tuon eilisen tentin tuloksista (aivan sairaan nopeasti muuten) ja pääsin läpi tentistä. Vieläpä parhaalla tuloksella. Hahaa!

Tää tekis tämmösen meemin vielä tähän loppuun, kun nyt on niin vähän mitään sanottavaakaan. Minjalta.


Annan sinulle kysymyksiä ja sinä käyt osoitteessa http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/ kyselemässä kysymykset oraakkelilta ja kirjoitat oraakkelin vastaukset tänne. HUOM! Saat muotoilla kysymykset haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sanajärjestystä, mutta kysymyksessä pitää olla sama juoni. Nyt kirjoittamaan

1. Mikä minun nimeni on?
-Jarmo

2. Missä asun?
-Naisissa.

3. Mikä olen?
- Sisimmässäsi olet vihainen feministi.

4. Millainen olen?
- Mä olisin halunnu tutustua suhun jo kauan sitten, vaikutat aika kivalta!

5. Kuka olen?
- Sinä olet biofyysinen olento, jonka ego on painoosi nähden suhteettoman suuri.

6. Mikä on ollut kaikista tärkeintä elämässäni?
- Penseys.

7. Mikä on ollut kaikista turhinta elämässäni?
- Löysä ahteri, mutta minua kyllä kiinnostaa enemmän se, miksi kysyt nimenomaan tätä.

8. Mikä on arvokkain asia mielestäni maailmassa?
- Rakkaus on arvokkainta mitä on. Ja läheisyys.

9. Miltä näytän?
- Koululta.

10. Miltä tunnun?
- Rikiltä.

11. Miltä maistun?
- Kalakeitolta.

12. Miltä tuoksun?
- Hieltä. (Nice...)

13. Missä minun kuuluisi olla?
- Kotonasi, sängylläsi ehkä matollasi

14. Mikä minun kuuluisi olla?
- Aivopesu.

15. Mistä minut löytää?
- Ompeluseurasta.

16. Minkä ikäinen olen?
- Toivottavasti yli 16!

17. Mikä minun sukupuoleni on?
- Etkö sä erota miestä ja naista toisistaan?

18. Montako henkilöä minun pitäisi haastaa tähän?
Yksi.


No haastetaan sitten. Lumi, my dear, olet haastettu.

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kähvelsin tämän täältä myös omaan blogiini. Ihan omalla luvalla. Kiitos, oli hauska!

Alcinoe kirjoitti...

Minäkin tein!

Tiina kirjoitti...

Hyvä hyvä, Anis ja Alcinoe! :)
Tuun katsomaan.

Anonyymi kirjoitti...

lainasin minäkin iltani iloksi.. eihän lauantaisin voi parempaakaan tekemistä olla :)

Tiina kirjoitti...

No ei voi. :)
Kiva kiva.

Anonyymi kirjoitti...

Sain tehtyä tän vihdoin ja viimein. Kiitoksia !

Tiina kirjoitti...

Jei! :)