generated by sloganizer.net

29. maaliskuuta 2008

Forgive me as I die

Lumi laittoi blogiinsa tänään Paradise Lostia ja minä olin vähän järkyttynyt sen lössähtäneisyydestä. En ole tainnut kuunnella Paradise Lostia kovin paljoa, koska olen aina pitänyt sitä melkoisen rankkana (ja hyvänä) bändinä. Mutta tuohan (käykää kuuntelemassa sieltä Lumen blogista, jos kiinnostaa) kuulosti melkein ruotsalaiselta hevirokilta. (Jep, hevirokki on sellaista musiikkia, jota ei ihan heviksi kehtaa sanota, mutta leikkii kuitenkin raskaampaa kuin rokki).

Ja koska Willekään ei bändiä tuntenut, niin on ihan pakko laittaa teille tähän nyt millaisena minä Paradise Lostini haluan. Kiitos.





As I Die





True Belief


Ei hitto, nyt muistinkin! Tuossa True Beliefin videon alussa kun se ukko riisuu paitansa, niin vähänkö muuten kuolasin sitä aina teininä. Kaamea flashback menneisyydestä tuli heti kun näin tuon. :D

Näillä ainakin herää lauantaihin, right?

11 kommenttia:

Wille kirjoitti...

Kiitos minun sivistämisestä. Ei nämäkään huonoja olleet mutta enemmän kyllä tuo minkä Lumi laittoi iski minuun.

Tiina kirjoitti...

Aika omituista.
Osasin tosin vähän odottaakin, että olet sitä mieltä. :)

Minja kirjoitti...

Minä kyllä tykkäsin taas näistä enemmän.
Olisit voinut tehdä näistä ihan oman battlen näistä kahdesta! Minä olisin antanut ääneni True Beliefille. :)

Wille kirjoitti...

Olisin minäkin antanut näistä kahdesta True Beliefille.

Annikki kirjoitti...

tiina ja minja on kyllä ihan siskokset kuin liskokset :D

Tiina kirjoitti...

Minja, olisihan näistä tietty battlenkin voinut tehdä. :)
Enpäs älynnyt. En varmaan ite osaisi päättää...

Wille, niin olihan siinä ainakin se yläosaton jannu videon alussa.

Annikki, ollaan. :D
Paitsi meidän musiikkimaku usein kyllä eriää toisistaan aika suuresti. Minja tykkää sellaisesti riemurokista ja minä taas sellaisesta, minkä tekemiseen on vuodatettu verta, hikeä ja kyyneleitä. ;D

DorianK kirjoitti...

Minä kuuntelin Draconian Timesin juuri eilen tai toissapäivänä töissä läpi. Näistä vanhemmista en kyllä pahemmin innostu.

Bändin muutos on kyllä ollut melkoinen, kun kymmenen vuotta sitten kuulostivat jo aivan Depeche Modelta (mikä ei toki ole huono juttu noin yleensä). Piti oikein kuunnella SinäTuupista So Much Is Lost muistin virkistykseksi.

Anonyymi kirjoitti...

Jaaps. Otan osaa tähän varjobattleen ja annan ääneni True Beliefille. Vaikka hyviäpä nuo oli molemmat.

Tykkään kyllä näistä vanhemmista enemmän, vaikka en varsinaisesti ole diggaillut 'silleen oikeesti' PL:ia.

örähti sirtsu

Tiina kirjoitti...

DorianK, täytyy kyllä sanoa, että Depeche Mode on aika booooring bändi... Personal Jesus on ainut jonka jaksaa kuunnella (niistä mitä tunnen) ja sekin on Marilyn Mansonin versiona parempi. :D

Sirenita, örh!
Joo, on noissa kyllä enemmän munaa. :D

DorianK kirjoitti...

Neidin olkapää taitaa tosiaan olla tulehtunut ja kuume korkealla. Tuollainen hourailu ainakin viittaisi siihen suuntaan...

No, en minäkään lopulta pidä läheskään kaikista DM:n kipaleista. Aika monesta kuitenkin.

Tiina kirjoitti...

Joo, kuumetta varmasti...
Mä luulin kyllä tykkääväni Depeche Modesta ennen kuin latailin niitä itselleni vähän useamman.
Ei pysty, liiiiian hidasta.