generated by sloganizer.net

20. maaliskuuta 2008

Nokkahiiribattle

Koska en paljoa ehdi päivitellä pääsiäisenä, niin ajattelin laittaa tähän tällaisen harmittoman ja leikkimielisen pikku musiikkivisailun. Laitan äänestyksen tällä kertaa tuohon sivuun, mutta perusteluita, mielipiteitä sekä muita läpinöitä otetaan yhä mielellään vastaan kommenttilaatikossa.

Kummastakos biisistä siis tykkäätte enemmän?




(Gary Jules - Mad World)


VS.




(Offspring - Gone Away)

(Ääh, tuo Offspringin video pätkii ja jää kesken. Etsin parempaa versiota... No niin, nyt pitäisi toimia paremmin.)


Mämmirikasta pääsiäistä kaikille! Älkää munatko itseänne!

18 kommenttia:

Wille kirjoitti...

En pitänyt kummastakaan oikein erityisesti. Offspring oli ehkä biisinä parempi mutta tuossa toisessa oli aivan mahtava tuo video. Miten minä nyt osaan päättää?

Minja kirjoitti...

Minä pidin kummastakin, mutta kun oli pakko valita niin ääni meni Offspringille.

Tiina kirjoitti...

Wille, päätöksiä, päätöksiä!

Minja, niin tässä battlessa ei armoa tunneta. Se on joko tai. Kaikki tai ei mitään.

Kami kirjoitti...

1. Minä jopa pidin tuosta biisistä, vaikken noista tollasista vinetyksistä kauheasti perusta.

Offspringi on kräppiä, sano bät religiön.

Wille kirjoitti...

Päätinhän minä lopulta mutta eihän sitä ole pakko kertoa että mitä päätin?

Tiina kirjoitti...

Kami, älä kuulosta noin yllättyneeltä. :D
Ei offspring ole kräppiä, bät religiön tietää.

Wille, ei ole pakko. Täällä pätee vaalisalaisuus. :D

Tiina kirjoitti...

Painakaa sitä vote-nappia, ei ne muuten rekisteröidy ne äänet. Täällä on kommentoijia nyt enemmän kuin äänestäneitä...
(Tiedän, koska olen itse yksi noista kolmesta äänestänestä :D).

DorianK kirjoitti...

Tuo jälkimmäinen on ainoa Offspringin kappale, joka minulla pyörii omilla soittolistoillani. Ei siitä nyt kummoista intoa (enää) irtoa, joten ajattelin antaa ääneni ensimmäiselle kappaleelle, kun sen uskoin tietäväni. Sitten sen kuullessani totesin sen kuitenkin liian laahaavaksi versioksi Tears for Fearsin alkuperäisestä, että ääni meni lopulta Jälkikasvulle.

Ensimmäinen video oli kyllä symppis.

Anonyymi kirjoitti...

Mä painoin votea tuolle Julesille. Vaikkakin olisin yhtä hyvin voinut painaa toista. Mutta olotilaani sopuisammin käypä oli Mad world.
mukavata pääsiäistä! Olkaa kiltisti!

Alcinoe kirjoitti...

Hyvää pääsiäistä!

Eeva kirjoitti...

Minulla menee tuo eka sekaisin aina 52 sekunnin kohdalla. Paha siis mennä sanomaan, mitä kappaleesta tykkään.

Offspring pätki, mutta mielestäni sain siitä selvän. Alusta tykkäsin aika paljonkin, mutta sitten se muuttui tylsäksi.

Saatan jossain välissä äänestääkin. Nyt tuntuu kyllä vähän arpapeliltä.

Anonyymi kirjoitti...

Offareille mänt äänein.

DorianK kirjoitti...

Täytyy sanoa, että ei se ensimmäinen kipale kuulosta lainkaan niin laahaavalta kuin tuolloin äänestäessäni, jos sitä ei kuuntele heti Offspringin perään. Voisinpa melkein vaihtaa ääneni (vaikka Elviksen kanssa), mutta en minä nyt molempia viitsi äänestää.

diduu-adi kirjoitti...

Äänestin Mad Worldia, koska se on niitä kappaleita, joiden tahtiin on mukava itkeä :)

Anonyymi kirjoitti...

Mad World:lle meni iän..
Offsprinkeli ei oikein jaksa sytyttää.

Anonyymi kirjoitti...

Mä tykkäsin ekasta. Ihan jumalattoman kaunis biisi ja hieno video. Setä siellä katseli Maailmaa katolta...mä tykkään katoista ja olen nähnyt sellaista untakin, että hyppään katolta katolle ja lentelen ja liitelen linnun lailla. Ihan mieletön fiilis tuollaisessa unessa. Unen jälkeen saavutin tietyn pisteen elämässäni. Pääsin yhden askeleen "eteenpäin". Mutta olin joutunut aika lailla ponnistelemaan. Toivon aina näkeväni uudelleen samanlaista unta...Eli äänestin siis ykköstä. Tuo Offsprig ei oikein kauheasti kolahtanut, mutta ei paha sekään.

Mukavaa pääsiäisen vikaa päivää Tiina :)

Riikkis kirjoitti...

Ekalle ehottomasti. Ei tommosta mäiskettä jaksa.

Hyvää pääsiäistä!

Elegia kirjoitti...

Offspringille ääni!

Ykkösen video oli kyllä upea.