generated by sloganizer.net

14. maaliskuuta 2008

Huhhahhei ja rommia pullo!

Tää olis ollut koko viikon kipeä. Tällä olis yskää ja nuhaa ja kaikki paikat tukossa. Tällä olis erityisesti aamuisin aina ensin vähän vaikea hengittää ja tän kurkkuun sattuis. Tää ei jaksais edes mennä käymään kaupassa, mutta tän on pakko. Tää on myös kirjoittanut jotain typerää esseetä monta tuntia (ainakin sata), eikä tää oo oikein ehtinyt blogata. Nyt tää korjais tilanteen.

Tärkein juttu ensiksi, eli vielä yksi vastaus tuohon taannoiseen meemykäiseen.

Helena
- En yhtään osaa sanoa millaista musiikkia kuuntelet, mutta bändiksi mainitsen Leevi and the Leavingsin. Ihan vain siitä syystä, että päässäni alkaa toistuvasti soida "Helena, ihana, vitun Helena", kun näen nimesi jossain. :D Biisi taitaa olla Rakkauden työkalu tai jotain sellaista.
- Leffa voisi olla Talo jalavan varjossa.
- Yhteistä meissä voisi olla se, että molemmat osataan nauraa itsellemme ja ollaan kivoja (vaikka aina ei siltä ihan tuntuisikaan).
- Saattaisin kadehtia sinua kauneudestasi ja hyväsydämisyydestäsi.
- Ensimmäinen muisto, hmm... Olisinkohan Brimin blogista löytänyt blogiisi joskus ja jäin koukkuun. En ole varma. Sen ainakin muistan, että olin aina tikahtua nauruun, kun luin kommenttejasi omasta blogistani.
- Eläin on kenguru.
- Odotatko kesää? Ja koskas pääsen taas lueskelemaan juttujasi?


Toiseksi tärkein juttu on se, että sain tällaisen prenikan. Vähän jo ehdin katkeroitua tuossa illalla, että meitsi se on vaan portaali, mutta ei meitsistä kukaan oikeasti tykkää (no vitsi), mutta onneksi siskoon voi aina luottaa.


Tämä pitää nyt sitten jakaa eteenpäin kolmelle. Tämä on oikeastaan aivan tosi helppoa. And the oscar goes to... Alcinoe, Annikki ja Brim. Sen enempiä selittelemättä, kyllä te tiedätte.

Lisäys 18.12: Jos haluatte laittaa blogiinne sen prenikan, niin tällainenkin vaihtoehto näköjään on tarjolla.


Loppukevennykseksi voin kertoa vielä hauskasta puhelusta, jonka tänään sain. Aamulla siis heräsin puhelimeni koputukseen (soittoääni oli "kop kop"). En jaksanut nousta vastaamaan, koska olin tuskainen eikä henki kulkenut. Puhelu meni siis vastaajaan, josta kuuntelin viestin sitten hetkeä myöhemmin. Ensin kuului pelkkää kohinaa pitkän aikaa. Ajattelin kuitenkin kuunnella sen kohinan loppuun. Hetken päästä joku naisihminen alkoi selittää ilmeisesti jollekin toiselle ihmiselle siellä vastaajassani, että "voi hyvänen aika, mä olen pitkän aikaa puhunut ja huomasin nyt vasta että toi puhelu on poikki... mitä... joo no en, vähän aikaa vaan... laitoinko mä nyt sitä rasvaa... tässä on tämmönen ohje... kolme desilitraa vehnäjauhoja". Klik.

Mielenkiintoista.

14 kommenttia:

Annikki kirjoitti...

Hoo, tänks!

Hmm, melkein yhtä voitokasta tuo viesti kuin minun ilahtunut puhelimen näpräys, kun tulee viestiääni.. ja sitten siellä on aina vain se Lindex Club, eikä kukaan oikea ihminen :D

Tiina kirjoitti...

Siinä on se hyvä puoli, että jos saa sellaisen tekstarin julkisella paikalla, niin ainakin ne muut ihmiset luulevat, että on kavereita.
Mulle ei edes Lindex lähettele tekstareita. Joku kirje siltä kyllä tänään kopsahti.

Mimmu kirjoitti...

Mä olen ollut eräässä asiakaspalvelussa ja parhaita puheluita on juuri ne, joissa ihminen joka jonottaa mielestään pitkän aikaa ja selittää siinä samalla sitten jollekulle muulle sukupuolitautejaan tai vastaavaa. Siinä saattaa mennä hetki ennenkuin saa itse sanottua se ja se asiakaspalvelu se ja se puhelimessa :D

Tiina kirjoitti...

Joskus noinkin päin. :D
Mulle yleensä jättelee vaan noi telemarkkinoijat mitä omituisempia vastaajaviestejä.

Alcinoe kirjoitti...

Kiitti tuusennii, mutta mittee tossa lukkee? Minen nää ko on niin piänelä räntilä! Mitääh?

Tiina kirjoitti...

Siinähän seisoo, jotta spread the love anarc... ei kun award. :D
Siitä pienestä siellä alareunassa en kyllä saa selvää minäkään.

Brim kirjoitti...

Kiitoskia :) Kelle mie nyt tuon annan, kun kaikille on melkein annettu...

Tiina kirjoitti...

Voit sie antaa sen samoillekin. Ei missään kielletä. :)
(En pahastu, vink vink!)

Anonyymi kirjoitti...

Kuules, ootko sä ehkä algeerinen siitepölylle? Mulla oli kaikenlaisia tuollaisia oireita ja kas, huomasin että kausi on taas alkanut. Nappia naamaan, kyllä se olo siitä helpottuu. Tai sitten olet vaan kipeä.

Ps.Oisin mäkin halunnut sulle sen oscarin antaa, kun sä aina levität hyvää mieltä...ja musiikkia... mutta arvelin että saat kuitenkin niitä jotain sata. ;)

Tiina kirjoitti...

En mä ainakaan kauheasti oo allerginen siitepölylle. Luulen, että tää on ihan oikea tauti tällä kertaa. Ainakin toivottavasti tää menis ohi ihan kohta.

Joo, seli seli. ;) Vitsillähän minä...

Alcinoe kirjoitti...

Ooo, rakkautta. Ehkä haudon, ehkä en, täytyy miettiä.

Tiina kirjoitti...

Haudot?

Alcinoe kirjoitti...

Siis pidän itselläni, enkä jaakaan, vaikka koko palkinnon idea on jakaminen.

Olenko minä nyt taas vaikeatajuntainen vastarannankiiski?

Tiina kirjoitti...

Tai sitten minä olen vain hidasälyinen tänään. Flunssan piikkiin... :D

Tuossa ei kai tullut mitään kauheita käyttöohjeita mukana, että ei se jakelu varmaankaan ole pakollista.