generated by sloganizer.net

1. toukokuuta 2008

Blogiväsymys


Vappu meni ihan kivasti. En juurikaan poistunut täältä neljän seinän sisältä, mutta sain tänne seuraa kyllä itselleni. Jouduin jakamaan sänkyni toisen ihmisen kanssa ensimmäistä kertaa sitten... kukaan ei edes muista koska tuossa sängyssä on nukkunut joku muu minun kanssani. Eikä kyseessä nytkään ollut (valitettavasti?) mieshenkilö. Mutta sopu sijaa antaa, ja silleen. Ylensyönti ilmeisesti kuuluu hyvin olennaisena osana tällaisiin juhlapäiviin. Nyt ei jotenkin pääkään toimi, joudun miettimään moneen kertaan, että onko nämä lauseeni edes suomea...

Harkitsin tuossa, että pitäisinkö loppuviikon hiljaiseloa täällä blogissa. Sattuneista ja sattumattomista syistä ei jotenkin huvita yhtään. Voi olla, että huomenna olen taas jo ihan eri mieltä. Älkää nyt kuitenkaan ihmetelkö, jos en jaksa pusertaa tänne pariin päivään itsestäni mitään. (Päivittyyhän tämä Blogilistalla joka tapauksessa). Kuvablogia ainakin päivitän (toivon mukaan) joka päivä.

Toukokuu. Kylläpä aika lentää.

14 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Niin rientää. Se aika. Kohta on jo joulu. (Onneksemme on monta päivää vielä aikaa siihen.)

Mäkin oikein ryhdyin miettimään, että onpas aikaa kulunut sängyn jakamisesta mullakin. ;)

Parempia aikoja odotellessa. Heehee.

Mukavaista toukokuuta!

Tiina kirjoitti...

Joulu!??!!! Noooooouuuuuuuuuu...

Eiks niitä seitsemää laihaa vuotta seuraa sitten seitsemän lihavaa vuotta, tai jotain. :D

Maria kirjoitti...

Pitelehän lomaa, bloggaaminen vaatii sitä aina ajoittain.
Täällä odotellaan, ja nuo haamupäivitykset on käteviä niin ei pääse unohtumaan koko blogi :)

Tiina kirjoitti...

Tai voi olla etten edes pidä. :D
Oon niin arvaamaton.

Kaura kirjoitti...

Eräilläpä on sängyssä jatkuvasti ainakin pari tyyppiä itten lisäksi... Kannattaa aina uhota, ettei päivitä, koska se aukoo mukavasti päivityshanoja :-)

Tiina kirjoitti...

Toivottavasti se sänky on edes leveämpi kuin 120 senttiä (kuten mulla). :)
Joo, varmaan tulee heti kauheesti asiaa, kun sanoo ettei oo mitään sanottavaa. :D

Mimmu kirjoitti...

Ei munkaan sängyssä ole koko yötä ollut ketään moneen aikaan. Jake oli tuossa viime viikolla muutaman tunnin kunnes lähti. Onneksi ite on saanut edes jossain toisessa sängyssä nukkua jonkun vieressä. Siinä kun kuitenkin nukun parhaiten. :)

Ja tosiaan, aika menee nopeasti. Vastahan sitä oli tammikuu!

Tiina kirjoitti...

Mä kyllä nukun yksikseni parhaiten. Sitä on niin paatunut yksineläjä jo.
Ehkä joskus sitten jonkun kanssa oppii nukkumaan yhdessä, ainakin jos tykkää ihan sikana.

Annikki kirjoitti...

No en tiedä, minä en oikein tottunut nukkumaan tuon edellisen kanssa, vaikka miten tykkäsi.

Parhaiten nukun siis yksinään, tai kun kukaan ei änkeä ihan kylkeen kiinni ja tilaa on riittävästi vaihtaa asentoa. :)

Tiina kirjoitti...

Apua, olis aika kauheaa, jos ei oppis nukkumaan toisen kanssa.
Kyllä mä (muistaakseni) eksän kanssa nukuin ihan hyvin. Tosin meillä oli ihan riittävästi tilaa aina.
Tai no, nukuttiin me ihan hyvin 80 senttisessä sängyssäkin. Mutta mä olinkin silloin nuori ja sopeutuvainen.

Jr. Jones kirjoitti...

Nukkumaan mennessä pitää käpertyä hetkeksi, mutta sitten ehdottomasti on saatava oma tila ja oma asennonvapaus.

Eeva kirjoitti...

Jännä. Minä nukun paremmin, jotenkin rauhallisemmin, toisen vieressä. Toki silloin ei saa liikuskella oman maun mukaan, vaan pitää varoa, ettei häiritse toista, siis lähinnä ennen nukahtamista ei saa tehdä rajuja liikkeitä. Mies sen sijaan nukkuu paremmin yksin, koska minulla on kuulemma tapana pitää meteliä, ja välillä saatan lyödäkin. :( Tai no vissiin kerran tai kaksi olen tämän 2,5 vuoden aikana lyönyt, että ei se mitään yleistä ole.

Mimmu kirjoitti...

Se on tosiaan ärsyttävää, että toisen vieressä nukkuessa pitää ennen nukahtamista liikkua varovaisemmin, mutta se ei nyt niin haittaa. Mullekin on sanottu, että mä olen varsin levoton nukkuja, melkeinpä pomppaan kun vaihdan kylkeä :D Eli sääli sitä joka mun vieressä nukkuu ;)

Tiina kirjoitti...

JJ, olen ihan samaa mieltä.

Eeva, mä en kyllä muista ikinä varoneeni kauheasti omaa liikehdintääni kenenkään toisen vieressä. Saatan kyllä nukkua melko rauhallisesti.
Ei oo tietty kiva, jos toinen alkaa mäiskiä unissaan siinä vieressä. :D

Mimmu, kuulostat kyllä aika rauhattomalta nukkumakaverilta sinäkin. :D