generated by sloganizer.net

17. marraskuuta 2008

Tosi väskä


Olen onnistunut kehittämään itselleni jonkun köhän alun ja olen ihan vetelä letku. Toivottavasti tästä ei muodostu mitään kunnon flunssaa. Huomenna kirjoitan kuvakertomuksen siitä mitä tänään olen tehnyt, nyt ei jaksa.

Kauniita unia!


Ps. Tänään joku oli googlannut tänne blogiin hakusanoilla "ens kerral mä oon äiti". Sehän on siitä mainoksesta, minkä postasinkin tänne joku aika sitten. Googlaaja löysi perille kyseiseen postaukseen ja sen jälkeen kommentoi siihen, että "TODELLA ärsyttävä mainos!" No, ajanvietteensä kullakin. :D

3 kommenttia:

sirenita kirjoitti...

Oikein paljon terveyttä toivoo Sirtsu!

Anonyymi kirjoitti...

Minä taas löysin blogisi kun laitoin googleen kaiken maailman kirosanoja, ja päädyin tuohon osaan missä kerrot rikkoutuneesta kovalevystäsi. Sen jälkeen olen kyllä lukenut blogiasi silloin tällöin.

Tiina kirjoitti...

Sirtsu, kiitos samoin takaisin. :)

Anonyymi, aika hauska juttu. :D
Melko nolo alku yhteiselle taipaleellemme, mutta yritän nykyisin kiroilla hiukan vähemmän. ;)