generated by sloganizer.net

6. helmikuuta 2009

Sillan alla

Eräät tahot laittavat aina jotain sunnuntaiklassikkoja blogeihinsa, mutta en ole lähtenyt leikkiin mukaan, koska minun nuoruuteni "klassikot" eivät taida olla ihan niin klassikkoja. Ajattelinkin ihan keskenäni alkaa leikkiä tällaista ysäriperjantaita, jolloin laitan aina jonkun biisin josta olen tykännyt teinivuosinani eli silloin yltiöihanalla 90-luvulla.

Ysäriperjantait aloittaa tietysti itseoikeutetusti tämä kappale.






Ps. Kokeilin ensimmäistä kertaa tuota Dailymotionia kun Youtube on ruvennut veljeilemään levy-yhtiöiden kanssa ja esimerkiksi tätä kyseistä kappaletta en sieltä enää löytänyt millään alkuperäisellä videolla. Tyhmä Youtube! Toivottavasti tämä toimii kaikilla yhtä hyvin.

8 kommenttia:

Vaiheinen kirjoitti...

Toimii. Siis biisi ja Dailymotionin video. Klassista meininkiä. On se.

Maria kirjoitti...

Uuuu... Ihana biisi! Tuo oli minunkin nuoruudessa, vaikka en ole RHCP:iä hulluna fanittanutkaan. Mutta livenä olen nähnyt!

Mun sunnuntaiklasarit on ihan vanhaa rupua, mutta kun oon aina kuunnellut vanhaa musaa. Valitettavasti kaikki parhaat ovat kuolleet melkein ennen kuin minä synnyin. Mutta eihän se estä diggailemasta niitä. En ole tainnut koskaan olla ihan ajan tasalla musiikin(kaan) suhteen :)

Elegia kirjoitti...

Hyvä biisi! Tosin breaking the girl on kyllä ehdoton suosikkini :D

Ja laittakaa näitä musiikkeja viikolla, kiitos!!!! Sillä MINÄ kuuntelen viikolla musiikkia :D

Anonyymi kirjoitti...

Ei me olla kovin ronkeleita vuosikymmenten suhteen ;)

Mukaan vaan!

Tiina kirjoitti...

Vaiheinen, hyvä että toimii. :)

Mymskä, oot nähny RHCP:n livenä?! Missä? Milloin??? Voi sua onnekasta bastardia! :D
Mäkin kyllä kuuntelen vanhempaa musiikkia aika paljon kuin mitä ite olen.

Elegia, eikö perjantai muka ole viikolla, mitä hä? :D No voihan tän siirtää vaikka ysärikeskiviikoksi tai ysäri-random-arkipäiväksi. :D Mä kuuntelen musiikkia sekä viikolla että viikonloppuna.

Lepis, tohtisko sitä. :)

SusuPetal kirjoitti...

Ilman muuta mukaan sunnuntaiklassikoihin, Tiina!

Hei mutta minäkin tunsin tämän biisin!

Anonyymi kirjoitti...

Provinssissa joskus vuonna x... -88/-89?
Se ei ollut siihen aikaan ihan niin iso nimi kuin nykyään, mutta pääesiintyjiä kuitenkin.

Tiina kirjoitti...

SusuPetal, täytyy harkita jos lähtisin mukaan. :)

Mymskä, veikkaan että se oli -88. Satutko muistamaan/tietämään oliko Hillel Slovak vielä kitaristina silloin? Tyyppi nimittäin kuoli kesäkuussa -88 (tarkistin wikipediasta, en nyt sentään ulkoa muistanut) ja tämä epäonnisuus tapahtui melko pian Euroopan kiertueen jälkeen. Saattaahan ne tietty olla kiertänyt festareita seuraavanakin kesänä Euroopassa, emmävaantiiä. :D