generated by sloganizer.net

23. maaliskuuta 2009

Hän on täällä taas...

Olen huomannut yhtäkkiä tarvitsevani unta paljon enemmän kuin vielä tuossa pimeämpään aikaan. Vaikka luulisi, että se menisi juuri toisin päin. Että kun aamulla alkaa olla varhain valoisaa ja jopa aurinko paistaa, niin heräisi aikaisin pirteänä. Vaan ei. Olen yleensä yökukkuja, enkä ikinä malta mennä ajoissa nukkumaan ja nukun sitten pitkälle aamupäivään. Yö on mielestäni ihmisen parasta aikaa. Mutta nyt parina viime iltana (tai yönä) minua on ruvennut väsyttämään jo varhain niin paljon, että on ollut pakko mennä nukkumaan kun silmät eivät ole pysyneet auki. Siitä huolimatta nukun aivan yhtä myöhään, eli yöuneni ovat venyneet niistä normaaleista noin seitsemän tunnin unista melkein kymmenen tunnin uniin. Onko tämä sitä kevätväsymystä vai mistä nyt tuulee?



12 kommenttia:

Maria kirjoitti...

Tai sit sä oot vaan tullu vanhax!

Tiina kirjoitti...

Niin, nyt tuossa loppuviikosta vanhenin yhtäkkiä. :D
En usko, että iällä on tekemistä tän kanssa. Eikös vanhukset tarvi paljon vähemmän unta? ;D

Anonyymi kirjoitti...

Täällä sama vaiva. Valon määrän äkkinäiset muutokset laittavat kyllä kilpirauhasen koetukselle, joten on fysiologinen syy varmaan kaikkein tod.näköisin väsyyn... Onneksi se kääntyy kohta toisinpäin, kun valo alkaa ammentaa energiaa!

Anonyymi kirjoitti...

Minä taas olen jo innokkaasti odottamassa kesäaikaan siirtymistä, kun jotenkin olen alkanut heräämään tuntia ennen kuin tarvitsisi ja toisaalta illalla alkaa väsyttää aikaisin...kohta olen taas palannut inhimilliseen rytmiin.

Kai se on se kevät. Laittaa ihmiset sekaisin.

Anonyymi kirjoitti...

Ai niin, huvittava sloganizer päällä nyt: "Tiina never sleeps."

Elegia kirjoitti...

Minulla on ollut koko talven unitautia. Minäkin olen sitten vanhentunut tässä jokin aika sitten :D

Kaunis video tuossa Neiti keväässä, aah!

Riikkis kirjoitti...

KIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSJNE
Elwoodista nääs ♥♥♥♥♥

Tiina kirjoitti...

Gata, ihanaa, että tälle löytyy noinkin looginen selitys. :)

Hdcanis, sloganizer taitaa olla vähän vitsikkäällä tuulella. ;)
Sulla on kyllä jotenkin ihan hassusti päin käynyt, kun heräät liian aikaisin.
Niin, nyt sitten kun siirrytään kesäaikaan, niin mä nukun vielä pidempään!

Elegia, ehkä sä olet vaihtolämpöinen. :)
Toi videohan siis ei ole mikään virallinen vaan jonkun tekemä muuten vaan.

Riikkis, olehyväolehyväolehyvä. :)

--KATA-- kirjoitti...

Ihana toi video, biisi kanssa! Siinä näkyi mun vanha koti ja mun siskonkin vanha koti. Hassua. Tykkäsin!

Anonyymi kirjoitti...

Tuttu juttu muuten täälläkin; olen nyt viimeisen parin viikon aikana ollut poikkeuksellisen väsyksissä; useampanakin iltana ollut jo puoliltaöin(!!) petissä! Ja viimeksi toissailtana jo yhdentoista jälkeen, jopa nukahdinkin ihan samantien! :o

Ja aamuisin on ollut silti hankalaa herätä, ja aina välillä iltapäivällä töissäkin tulee semmoinen äkillinen päikkäritarve...

Mutta ehkä tää tosiaan on vaan joku ohimenevä vaihe, ja pian jo kukutaan entiseen malliin :D

Annette Sinclair kirjoitti...

Voi miten hassua: oon kiusannut lauluoppilaitani kyseisellä biisillä viimeisen viikon ajan! Hieno kuin mikä.

nicitta kirjoitti...

Pulpahdin Brimin blogista tänne.
SEHV on suosikkini ja tämä kappale aikoinaan teki minusta SEHV-fanin. Ihana. Kiitos tästä.
Terv. Nicitta