generated by sloganizer.net

9. syyskuuta 2010

Day 09 - A song that you can dance to

No tuo "can" nyt on hiukan kyseenalainen sanamuoto, mutta jos muutetaan se niin, että kappale jota haluan tanssia. Tai jota on lähes mahdoton olla tanssimatta kun sen kuulee...


♪♫♪ Must have been a hundred miles
Any of a hundred styles
It's not about the smile you wear
But the way we make out ♫♪♫


Tämä nyt vain on minun übertanssituskappaleeni.

Edit!!! Nyt on pakko lisätä bonuskappale kun tuli taas hitusen myöhässä mieleen:
Prodigy - Firestarter (myös Breathe tai Voodoo People tai Smack My Bitch Up kävisivät)

7 kommenttia:

Dårka kirjoitti...

Mitä takoittaa uebertanssituskappale?

nimim. Kovat kundit ei tanssi

Tiina kirjoitti...

No sitä, että on tosi vaikea kuunnella tota esim. bussissa ja yrittää pysyä asiallisesti siinä penkissä. :)

Sä mikään kova kundi oo, älä yritä.

Dårka kirjoitti...

Ai evvai?

Maria kirjoitti...

Ai kamala! Tuo Firestarter on juuri se biisi, jonka olisin laittanut tässä jutussa siihen inhobiisin paikalle. En koskaan pystynyt kuuntelemaan enkä varsinkaan katsomaan sitä hirveätä videota. Brrrr... Ahdistaa.

Tämä on varmaan vähän vastaava mulle kuin Rammstein (♥) sulle ja Minjalle ;D

Tiina kirjoitti...

Dårka, ennusko. :)

Mymskä, hoho! Musta noi Prodigyt on aivan ihania.
Hmm, joo, mä en tiedä onko mulla kauhean vahvoja tunteita Rammsteinia kohtaan. Tai siis, paskaahan se on, mutta toi ahdistus taitaa olla enempi Minjan heiniä. Mulla on kyllä ahdistusmusiikkia sitten kasapäin muita. :D

Anonyymi kirjoitti...

Dårka, Finntroll to the rescue!
(Tai siis samma på svenska.)

Tiina kirjoitti...

Tosi ihana.