generated by sloganizer.net

7. marraskuuta 2010

... for me to poop on

Eikö siitä voisi selvitä tuomiotta, jos kävisi ampumassa harppuunalla valaanpyytäjiä?

Onko väärin, jos en halua, että kukaan kristitty rukoilee minun ja minun hengellisen tilani puolesta?

Jos Mark Chapman vapautettaisiin vankeudesta, en voisi väittää, että olisin pahoillani, jos joku sen ampuisi.

Lisäksi ilahtuisin, jos joku rohkea kävisi yön pimeydessä sabotoimassa niitä aiemmin haukkumiani valomainostauluja Tampereella. En kuitenkaan yllytä ketään rikokseen.

Vietin viime yönä useamman hetken googlaamalla hakusanalla "Bon Jovi sucks". Sain siitä suurta nautintoa.

Ja sitten kävikin ilmi, että minä itse sukkaan. Damn.

a message to all that doesn’t like Bon Jovi-YOU SUCK HARD, and have ABSOLUTELY NO IDEA what good music is. BON JOVI is the BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 kommenttia:

Dårka kirjoitti...

Entä jos Google onkin oikeassa?

Tiina kirjoitti...

Google on aina oikeassa.

kervå kirjoitti...

Mistä noita hulluja oikein tulee?

(hulluja = uskiksia)

Tiina kirjoitti...

Ne on varmaan sitten niitä luojan luomia.

Tosta tosin on myöhäistä nyt enää itkeä, rukoilu on jo tapahtunut, mutta enhän mä olekaan koskaan väittänyt olevani missään tapahtumien aallonharjalla. ;D
(Samoin kuin Chapmaniakaan ei päästetty ehdonalaiseen jo viime kuussa tai joskus).

Penni kirjoitti...

Törmäsin tuohon rukoilujuttuun jonkun mutkan kautta ja meinasin saada paskahalvauksen. Tarkoitus on varmaan hyvä ja kaunis, mutta minua tuollainen peloittaa. (juu se 'i' on siellä ihan tarkoituksella)

Tiina kirjoitti...

Mä törmäsin tuohon silleen, että mun yksi kaverini osallistui siihen. Se se vasta olikin peloittavaa.

Penni kirjoitti...

Niin se taisi olla minullakin. Ja pieni ihminen kun olen, ajattelin heti, että pitäisikö moisen ihmisen kanssa olla missään tekemisissä... *nolo*

Tiina kirjoitti...

Mulle toi kiihkoisuus ei onneks tullut yllätyksenä eikä kyseessä ole kovin läheinen ihminen, joten tyydyn vain pyörittelemään silmiäni kaikessa hiljaisuudessa. :D