generated by sloganizer.net

17. huhtikuuta 2011

Yösyännä


Zepan blogissa törmäsin tällaiseen uskontotestiin ja koska en tietenkään tiedä mitä uskontoa edustan, niin täytyihän se testata. Ja tietysti jakaa tulokset teidän kanssanne.

Top 10:

1. Theravada Buddhism (100%)
2. Unitarian Universalism (86%)
3. Mahayana Buddhism (77%)
4. Liberal Quakers (68%)
5. Secular Humanism (68%)
6. Neo-Pagan (63%)
7. Taoism (63%)
8. New Age (58%)
9. Jainism (54%)
10. Hinduism (51%)

Ja ne kaikista huonoiten minulle sopivat uskonnot:

24. Church of Jesus Christ of Latter-Day Saints (Mormons) (10%)
25. Jehovah's Witness (10%)
26. Eastern Orthodox (5%)
27. Roman Catholic (5%)

Joo, eipä kannata pyrkiä mormooniksi, jehovaksi, ortodoksiksi tai katoliseksi minun (oon niin yllättynyt). Sen sijaan olen kyllä viime aikoina ajatellut sellaisen hymyilevän lihavan Buddha-patsaan ostamista itselleni.

Itsekin voit koetella omaa uskoasi täällä.

9 kommenttia:

Ana kirjoitti...

Taas pitää sanoa "näillä mennään" :-)

Nuori Nainen kirjoitti...

Jänskä oli! Oon eniten onnellinen, että skientologit ei tykkää musta.

DorianK kirjoitti...

"1. Secular Humanism (100%)"

Jos olen väärässä, palan vainajoitumiseni jälkeen varmaan aika isolla liekillä. Mutta ei se mitään, onhan se kiva joskus olla näyttävä ja raflaava.

Maria kirjoitti...

En edes tiennyt kaikista tuollaisista.

Minja kirjoitti...

Neo-Pagan 100 %.
Pääasiassa lista oli aika samanlainen kuin sulla, mut eri järjestyksessä. Pari poikkeusta, mulla ei top kymppiin mahtunut Taoismia (mulla 11.) eikä Secular humanismia (15.), mutta sen sijaan oli Reform judaism (9.) ja Sikhism (10.). :D

Tiina kirjoitti...

Zepa, täytyy pelata niillä korteilla mitkä syntymässä on jaettu. ;)

Nuori Nainen, joo, mullakin oli skientologit jossain aika loppupuolella. :D

DorianK, mutta miten sä voisit olla väärässä?

Mymskä, aina sitä oppii jotain uutta. :)

Minja, mä olisin kuvitellut olevani enemmän uuspakana kuin mitään muuta, mutta näköjään olenkin buddhalaisempi kuin olen arvannutkaan. :D Eipä sillä, kyllä se mulle sopii.

Minja kirjoitti...

Mulle taas ei jotenkin yhtään tullut yllätyksenä toi sun buddhalaisuutes. :D Musta se kuulostaa paljon enempi sun jutulta kuin uuspakanismi.

Tiina kirjoitti...

Okei. :D

Riikkis kirjoitti...

Olo oli kuin vaalikoetta täyttäessä kun noihin vastaili.

Mutta joo, protestattikristitty sieltä paukahti sadan prosentin osumalla että osuvia kysymyksiä juu.