generated by sloganizer.net

10. joulukuuta 2014

Rakas Joulupukki

Siitä on pitkä aika, kun olen viimeksi kirjoittanut sinulle.

Tänä vuonna toivelistani on enemmän semmoista henkistä hyvinvointia edistävä eikä niinkään materialistinen.

Ensinnäkin haluaisin nämä, kuten joka joulu:



Löysin Savon Sanomista pari vuotta vanhan kirjoituksen "Lue tämä ennen kuin ostat leffalippuja joululahjaksi". No voi kyynel. Että ihan kerran kuussa joutuu menemään elokuviin. Ihan hirveätä saada sellainen lahja! (Toki ongelma paikkakunnalla, jossa Finnkino ei toimi, mutta muuten...)  Keskimääräinen suomalainen käy elokuvissa 1,3 kertaa vuodessa?!! Miten on fyysisesti edes mahdollista käydä elokuvissa noin harvoin?


Yleensä pukin kontista löytyy myös joku kirja. Tänä vuonna se voisi olla tämä:



Antti Holma valloitti sydämeni Kissi Vähähiilarina ja Antti Holmana. Hänen kirjoittamansa kirjankin täytyy olla hyvä. Vai onkohan tuo kirja nyt sitä homorummutusta? (Check it out, video on hillitön!)
Tämä on se ainoa "vähän materialistisempi" joululahjatoiveeni, vaikka tietysti kirjan lukemisesta saa myös valtavasti henkistä pääomaa.

Loput paketit Pukki voitkin sitten täyttää näillä:





En tainnut tänä vuonna saavuttaa dieettitavoitettani täysin ja jouluna ilmeisesti aion torpedoida ne vähätkin menetetyt kilot. Oh well...

Siinäpä ne sitten olivatkin. Ei muuta.

Voi hyvin, rakas Pukkiseni!

♥:lla Tiina



*Postaus ei sisällä mainoslinkkejä. En saa Fazerilta edes pienintäkään rahallista/suklaallista korvausta tuotteidensa mainostamisesta. Toisin sanoen en hyödy tästä kirjoituksesta mitenkään. En ollenkaan. En pienimmissäkään määrin. (Paitsi jos Joulupukki lukee blogiani, ja miksipä ei lukisi). 

3 kommenttia:

Antti-Juhani Kaijanaho kirjoitti...

Mietin että milloinkas mä olen viimeksi leffassa käynyt. Taisi olla tammikuussa...

Maria kirjoitti...

Mä olen yksi niistä, joiden takia tuo keskimääräinen leffassakäyntilukema on alhainen. En ole käynyt ns. oikeissa elokuvissa moneen vuoteen, ei vaan pysty - ihan fyysistä syistä. Yksityiskohtiin tässä menemättä leffassa käyminen on niin epämukavaa mulle nykyään, että se(kin) rakas harrastus on jäänyt. Elämä on.

Toivottavasti Pukki lukee sun blogia, ja kommentteja kanssa, koska mä ottaisin saman setin! Ilman Budapesteja ja leffalippuja ;)

Lupus kirjoitti...

Joo, siitä on varmaan vuosi tai kaks, kun oon ollut leffateatterissa. Millonkahan oisin ollut viimeksi ollut katsomassa jotain muuta, kuin lasten elokuvia. Kymmenen vuotta sitten ehkä? Joku joutuu siis mun puolestani käymään noin kaksitoista kertaa vuodessa. Vai onkohan tässä tilastossa laskettu myös teatterin henkilökunta?

Ihan hyviä joulukarkkivalintoja.